مطالب مرتبط:
شرط پرداخت حق اولاد به کارگران چیست؟
ماجرای ایست تنفسی چیستا یثربی چیست؟
پشت پرده تشدید تحرکات فرانسه در مورد جنگ اوکراین چیست؟
هدف وهور از تاسیس سلسله شرکت های زیرمجموعه چیست؟
برخورد مجلس برای عدم واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 10:452024-03-31سياسي

حکمت شب قدر چیست


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مشخص نبودن شب قدر ارتباط گیری خدا با بنده است خداوند می خواهد اگر بنده در شب اول آمرزیده نشد برای جبران، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مشخص نبودن شب قدر ارتباط گیری خدا با بنده است خداوند می خواهد اگر بنده در شب اول آمرزیده نشد برای جبران، فرصت داشته باشد بنابراین یکی از حکمت های شب قدر مشخص نبودن آن است.

حسین رحیمی، در گفت وگو با ایسنا گفت: درهای رحمت الهی در شب قدر بر روی بندگان باز است لذا شرط اجابت دعا این است که انسان باید ارتباط خود را با خدا قوی کرده و از لحظه به لحظه این شب ها استفاده و بهره کافی ببرد.

وی افزود:لازم است که فرد حواسش به کارهایی که انجام می دهد باشد چرا که انسان در این شب ها باید به اقرار گناهانی که مرتکب شده بپردازد و از انجام آن پشیمان شود.

حجت الاسلام رحیمی اظهار کرد: تاثیر بسیاری دارد زمانی که انسان در یک جلسه ایی می نشیند چراکه در جمع دعا کند یا در خانه لذا در روایات آمده است افراد جمعی دعا کنند که شاید به برکت وجود افراد دعا شما مستجاب شود و تاثیر دارد که آرزوهای خوبی از خداوند متعال بخواهد و لطف و رحمت شامل حال انسان شود.


برچسب ها: خراسان جنوبی - معاون فرهنگی اوقاف - اوقاف و امور خیریه - شب قدر - معاون فرهنگی - امور خیریه - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

حکمت شب قدر چیست

حکمت شب قدر چیست