مطالب مرتبط:
نماینده منتخب: حضور در روز قدس موجب ناامیدی رژیم اشغالگر می شود
نصرالله: اسراییل به قطعنامه های شورای امنیت اهمیت نمی دهد/ روز قدس امسال با سال های گذشته متفاوت است/ رییسی: امروزه عادی سازی روابط با رژیم اسراییل غیرممکن است
توان مالی، فکری و ابتکارات مردم به میدان آورده شود/روز قدس امسال خروش بین المللی علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود/حجاب یک واجب شرعی و قانون لازم الاجرا؛ بانوان ایران دلبسته اسلام هستند
فیلم| ادامه بحران در رژیم اشغالگر
زیاد نخاله: مقاومت با قدرت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن ایستاده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 16:402024-04-04سياسي

رژیم اشغالگر قدس کمترین میانه ای با قانون و روابط بین الملل ندارد


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس در جنایت اخیر بار دیگر نشان داد که کمترین میانه ای با قانون و روابط بین الملل ندارد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس در جنایت اخیر بار دیگر نشان داد که کمترین میانه ای با قانون و روابط بین الملل ندارد.

سید حمیدرضا کاظمی امروز شانزدهم فروردین قدس را روز تبلور خشم مقدس مسلمانان برشمرد و بیان کرد: تاریخ رژیم جعلی صهیونیست بر خون، کشتار، کودک کشی و جنایت بناشده است.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه اضافه کرد: ارتکاب این حجم از کشتار و جنایت نشانه احساس ضعف و افول این رژیم غاصب و کودک کش است.

نایب رییس اول کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به حمله اخیر هواپیماهای اسراییلی به کنسولگری و سفارت ایران در دمشق، گفت: رژیم اشغالگر قدس بار دیگر نشان داد که کمترین میانه ای با قانون و روابط بین الملل ندارد و البته همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند قطعا پاسخی پشیمان کننده برای این جنایت خود خواهد گرفت.

کاظمی با اشاره به جنایات بی سابقه صهیونیست ها در غزه، خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز و گرانقدر می خواهم با حضور پرشکوه خود در روزقدس فریاد .


برچسب ها: رژیم اشغالگر قدس - روابط بین الملل - رژیم اشغالگر - مجلس شورای اسلامی - بین الملل - رژیم - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

رژیم اشغالگر قدس کمترین میانه ای با قانون و روابط بین الملل ندارد

رژیم اشغالگر قدس کمترین میانه ای با قانون و روابط بین الملل ندارد