مطالب مرتبط:
با تکمیل پروژه «داپ» توسط ترکیه سهم ایران از منابع آبی در حوضه آبریز ارس تا 30 درصد کاهش می یابد / این مساله تهدیدی برای امنیت غذایی کشور است / با پدیده مهاجرت دست کم در سه استان اردبیل و آذربایجان های شرقی و غربی مواجه خواهیم شد
صنایع در بانک های استان بوشهر سرمایه گذاری کنند
15 استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف/ امدادرسانی هلال احمر به بیش از 1600 نفر
ثبت بیش از 310 هزار تخلف با دوربین در راه های استان اصفهان
ویدیویی باورنکردنی و صحنه ای رویایی از وقتی که بهار و زمستان در منطقه الموت استان قزوین یکی است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 08:552024-04-13اقتصادي

80 درصد مدارس استان ایلام در برابر عوامل خطرساز ایمن شده اند


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: 70 درصد مدارس جدید در مناطق محروم و روستایی استان ایلام بازسازی یا نوسازی و تحویل نظام آموزشی استان شده است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: 70 درصد مدارس جدید در مناطق محروم و روستایی استان ایلام بازسازی یا نوسازی و تحویل نظام آموزشی استان شده است.

جلال حمره در این خصوص به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برنامه ریزی برای حذف مدارس آسیب پذیر و حرکت به سوی سبک سازی، صنعتی سازی و سریع سازی ساخت مدارس، تکمیل پروژه های نیمه تمام، توسعه الگوی مشارکت مردمی و جمع آوری بخاری های نفتی خطرآفرین از کلاس های درس در مناطق دارای زیرساخت گاز و برق از مهمترین اهداف این اداره کل است.

وی خاطرنشان کرد: استانداردسازی تاسیسات گرمایشی و سرمایشی تعداد 400 مدرسه با 2 هزار کلاس درس در استان ایلام انجام گرفته است.

حمره با بیان اینکه تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به مبلغ 400 میلیارد ریال خریداری شده است، تصریح کرد: در دو سال اخیر 178 هزار مترمربع اجرای عایق رطوبتی و آسفالت محوطه مدارس نیز در سطح استان ایلام انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با تأکید بر اینکه بالغ بر 80 درصد مدارس استان ایلام در برابر عوامل خطرساز مانند زلزله و آتش سوزی مقاوم سازی شد


برچسب ها: استان ایلام - استان - سازی - ایلام - مدارس - مدارس استان - نوسازی
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مدارس استان ایلام در برابر عوامل خطرساز ایمن شده اند

80 درصد مدارس استان ایلام در برابر عوامل خطرساز ایمن شده اند