مطالب مرتبط:
امام جمعه اسلامشهر: رویکرد کاری مدیران در سال جدید باید کمک به جهش تولید باشد
مسیر مردمی سازی اقتصاد و جهش تولید با همفکری مدیران هموار شود
مسیر مردمی سازی اقتصاد و جهش تولید با همراهی مدیران هموار شود
مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید نیازمند حمایت مدیران است
باید مسیر جهش تولید با همفکری و همراهی مدیران هموار شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 19:202024-03-25سياسي

جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان ضرورت پرداخت دقیق و درست و زمینه سازی برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با مردم به بالندگی می رسیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان ضرورت پرداخت دقیق و درست و زمینه سازی برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم ، گفت: با مردم به بالندگی می رسیم.

مالک رحمتی در جلسه شورای اداری استان که پیش از همایش سراسری مدیران کشور با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: جلوه بارز مشارکت مردمی را باید در عرصه تولید و سایر امور ببینیم و مدیران اجرایی باید به این موضوع عمل کنند.

وی افزود: مدیریت ارشد استان نیز در این خصوص پشتیبانی کامل خواهد کرد تا با اتحاد و همدلی برای گره گشایی از کار مردم تلاش و اقدام کنیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: مسأله اقتصاد اولویت اول کشور است و بنا به تدبیر مقام معظم رهبری یک بار دیگر سال اقتصادی و سال کار و کوشش را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: سال های گذشته از رونق تولید گذشتیم و اکنون به جهش تولید رسیده ایم که با همت مدیران اجرایی، شدنی است و ما هم به عنوان خادم مردم در استان از این موضوع حمایت کامل خواهیم کرد.

رحمتی افزود: دولت به تنهایی به تحقق جهش تولید نمی رسد و لازمه آن مشارکت مردمی است و بر این اساس موظف به مردمی سازی در مسی


برچسب ها: استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - مشارکت مردم - آذربایجان - جهش تولید - مدیران اجرایی - تحقق شعار سال
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است

جهش تولید با همت مدیران اجرایی، شدنی است