مطالب مرتبط:
جزییات جدید از حمله تروریستی به مقرهای نظامی راسک، چابهار و سرباز /هلاکت 5 تروریست در درگیری ها/5 مدافع امنیت شهید شدند
جزییات جدید از حمله تروریستی به مقرهای نظامی راسک، چابهار و سرباز /هلاکت 5 تروریست در درگیری ها
جزییات جدید از حمله تروریستی به مقرهای نظامی راسک، چابهار و سرباز /هلاکت 5 تروریست در درگیری ها
پشت پرده حمله تروریستی به مقرهای نظامی راسک و چابهار از زبان معاون وزیر کشور /5 نفر از سپاه و فراجا شهید شدند/چند تروریست به هلاکت رسیدند؟
حمله تروریستی جیش الظلم به مقرهای نظامی در راسک و چابهار سیستان و بلوچستان | شکست تروریست ها در ورود به مقر سپاه + فیلم و جزییات (16 فروردین 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 10:152024-04-04سياسي

هلاکت 8 تروریست در حمله تروریستی به راسک و چابهار


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: تا کنون هشت تروریستی که به مقر نظامی در 2شهرستان چابهار و راسک در جنوب سیستان و بلوچستان حمله کرده بودند به هلاکت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سید مجید میراحمدی روز پنجشنبه درباره آخرین جزییات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروهک تروریستی جیش الظلم شامگاه گذشته همزمان به مقرهای سپاه و دریابانی در شهرستان های چابهار و کنارک با هدف تصرف، شهادت و یا اسارت تمامی نیروهای مستقر در این مکان ها حمله کرد که به لطف خدا و در سایه رشادت، شهامت و شهادت طلبی نیروهای جان بر کف سپاه، مرزبانی، انتظامی و دریابانی عملیات آنها با شکست صددرصدی مواجه شد.

وی افزود: تمامی نیروهای دشمن در این عملیات به هلاکت رسیدند، در 2 شهر چابهار و راسک تعدادی از تروریست های باقی مانده در محاصره کامل نیروهای امنیتی هستند که تا ساعتی دیگر که پیش بینی می شود حدود 6 نفر هستند آنها نیز دستگیر یا به هلاکت خواهند رسید.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: با حضور نیروهای امنیتی، نیروهای پشتیبانی و عملیاتی این گروهک تروریستی پا به فرار گذاشتند که به فضل الهی این عملیات با شکست صددرصدی همراه بود، در حال حاضر تعداد به هلاکت رسیدگان هشت نفر هستند و به احتمال زیاد این آمار افزایش پیدا کند و به بیش ا


برچسب ها: تروریست - سیستان و بلوچستان - تروریستی - چابهار - دریابانی - بلوچستان - هلاکت
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 8 تروریست در حمله تروریستی به راسک و چابهار

هلاکت 8 تروریست در حمله تروریستی به راسک و چابهار