مطالب مرتبط:
منتخبی از آثار مجسمه خط معاصر ایران در گالری نگر
قله ای باشکوه با دره هایی عمیق | نظر چند تن از اهالی ادبیات درباره نقش شبکه های اجتماعی در توسعه و فراگیری ادبیات
اجرای قریب الوقوع بازی جوانمردانه مالی در فوتبال ایران
تسنیم: ادبیات انتخابی پناهیان درباره پیامبر اسلام و امام علی (ع) قطعاً مصداق بدسلیقگی بود /پناهیان دهه اخیر، با پیش از آن تفاوتی کرده است
مراسم یادبود شهدای کنسولگری ایران در دمشق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 08:502024-04-08دانش

فراخوان دریافت مقاله در فصلنامه «مطالعات ادبیات معاصر ایران»


فصلنامه «مطالعات ادبیات معاصر ایران»، به عنوان نشریه ای علمی- تخصصی، پذیرای مقالات علمی استادان، دانشجویان و پژوهشگران در تمامی زمینه های مرتبط با ادبیات معاصر ایران است.

- فراخوان دریافت مقاله در فصلنامه مطالعات ادبیات معاصر ایران ایسنا/اصفهان فصلنامه مطالعات ادبیات معاصر ایران ، به عنوان نشریه ای علمی- تخصصی، پذیرای مقالات علمی استادان، دانشجویان و پژوهشگران در تمامی زمینه های مرتبط با ادبیات معاصر ایران است.

فصلنامه مطالعات ادبیات معاصر ایران ، نشریه ای علمی- تخصصی، در سطح دانشجویی، زیر نظر معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان است.

این نشریه، بر آن است تا با بسترسازی برای عرضه و انتشار اصیل ترین و نوین ترین پژوهش های مرتبط با ادبیات معاصر ایران، به شناخت و ترویج هر چه بیشتر این بخش مهم از ادبیات ایران، یاری رساند.

به همین منظور، پذیرای مقالات علمی و روشمند استادان، دانشجویان و پژوهشگران فرهیخته، در تمامی زمینه های مرتبط با ادبیات معاصر ایران است.

محورهای موضوعی فصلنامه علمی- تخصصی مطالعات ادبیات معاصر ایران عبارت است از: - بررسی و تحلیل ریشه ها و زمینه های پیدایش ادبیات معاصر ایران - بررسی و تحلیل سیر تاریخی و تحول شناسانه ادبیات معاصر ایران - بررسی و تحلیل جریان شناسانه و آثار شاخص ادبیات معاصر ایران - بررس


برچسب ها: ادبیات معاصر - ادبیات - ایران - فصلنامه - مطالعات - مقالات علمی - علمی
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دریافت مقاله در فصلنامه «مطالعات ادبیات معاصر ایران»

فراخوان دریافت مقاله در فصلنامه «مطالعات ادبیات معاصر ایران»