مطالب مرتبط:
مذاکرات مهم آمریکا، اسراییل و مصر درباره عملیات رفح/ شمار شهدای نوار غزه به 33 هزار و 729 نفر رسید
مذاکرات مهم آمریکا، اسراییل و مصر درباره عملیات رفح/ شمار شهدای نوار غزه به 33 هزار و 729 نفر رسید/ درخواست وزیر اسراییلی برای اشغال نوار غزه
[آمریکا می گوید]در شرایطی که در مقابل ایران از خود دفاع می کنید، کاملاً در کنار شما هستیم، اما پاسخ به حمله تهران موضع تهاجمی محسوب می شود / حمایت از اسراییل در غزه هرگز خطر وارد کردن واشنگتن به جنگ را نداشت، اما حمایت از نتانیاهو در تهاجم علیه ایران یک پیشنهاد متفاوت است
اقدام ایران علیه اسراییل ورق جنگ غزه را برمی گرداند؟ تغییر استراتژیکی در راه است؟
علم صالح ، استادیار مطالعات ایران و خاورمیانه و کارشناس روابط بین الملل: پاسخ ایران به اسراییل یک اتفاق تاریخی بود/ اقدام ایران حمله به آمریکا بود نه اسراییل/ اقدام نظامی ایران فراتر از پاسخ به اسراییل بود/ ایران در قد و قواره یک قدرت اتمی ظاهر شد/ ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 10:152024-04-15بين الملل

غزه چگونه دانشگاه های آمریکا را تغییر می دهد؟


پس از آغاز جنگ غزه، فعالیت های دانشجویی در دانشگاه های آمریکا به طرفداری از مردم غزه و فلسطین، دانشگاه ها را به محیطی برای بحث و یادگیری تبدیل کرده و فشار را برای تغییرات سیاسی افزایش داده است.

- پس از آغاز جنگ غزه، فعالیت های دانشجویی در دانشگاه های آمریکا به طرفداری از مردم غزه و فلسطین، دانشگاه ها را به محیطی برای بحث و یادگیری تبدیل کرده و فشار را برای تغییرات سیاسی افزایش داده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الجزیره، اکنون بیش از 6 ماه است که دانشجویان در سراسر آمریکا در حمایت از فلسطینی ها برخواسته اند.

آنها با نسل کشی مردم غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی مخالف هستند و علیه این اقدامات تظاهرات می کنند.

بسیج شدن کار ساده ای نیست.

دانشجویان حامی آزادی فلسطین توسط نیروهای حامی اشغالگر اسراییل، مورد ضربات چاقو، تیراندازی، زیر گرفتن و اسپری مواد شیمیایی قرار گرفته اند.

تعلیق، دستگیر و تنبیه شده اند.

این دانشجویان مجبور شده اند به نیروی کار خود و بودجه محدودی که توانسته اند برای اقدامات اعتراضی خود جمع آوری کنند، تکیه کنند.

در مقابل، دانشجویان طرفدار اسراییل شبکه های کمک مالی مشخصی دارند و مورد حمایت رسانه های اصلی هستند تا شکایت خود را مبنی بر ادعاهای ضدیهودی بودن فعالیت های طرفداران فلسطین ابراز کنند.


برچسب ها: دانشگاه ها - فعالیت های دانشجویی - دانشگاه - آمریکا - فلسطین - دانشجویان - ارتش رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

غزه چگونه دانشگاه های آمریکا را تغییر می دهد؟

غزه چگونه دانشگاه های آمریکا را تغییر می دهد؟