مطالب مرتبط:
رهن یک واحد 67 متری در منطقه 14، 660 میلیون تومان ناقابل +جدول |
عکسی از بارش 10 سانتی متری برف در این استان
عکسی از بارش 10 سانتی متری برف در این استان
عکسی از بارش 10 سانتی متری برف در این استان
عکسی از بارش 10 سانتی متری برف بهاری در اصفهان!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 10:452024-04-12اقتصادي

رهن یک واحد 67 متری در منطقه 14 چند؟


جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در منطقه 14 تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می دهد که برای رهن یک واحد 67 متری در این منطقه حدود 660 میلیون تومان پول لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سید ابراهیم رییسی در مناظره انتخاباتی خود، ساخت 4 میلیون مسکن طی 4 سال اول دولت سیزدهم را وعده داد که از همان ابتدا عده ای از کارشناسان اقتصادی تحقق چنین موضوعی را دور از واقعیت دانستند؛ این دولت در مسیر تحقق به این وعده با موانع بسیاری روبه شد.

دولت در سال گذشته تصمیم گرفت برای کنترل التهابات بازار و جلوگیری از افزایش نجومی قیمت ها در بازارهای مالی و سرمایه ای سیاست هایی را اجرا کند اما به مرور زمان با انتشار آمارها و بررسی های میدانی مشخص شد که این سیاست ها نمی تواند در بلندمدت مشکلات اقتصاد کلان کشور را رفع کند.

بر اساس این گزارش، در روزهای آخر زمستان سال 1402 قیمت دلار یک مرتبه افزایش پیدا کرد، بازار مسکن در دهه های اخیر به کالای سرمایه ای تبدیل شد و با تأثیر از قیمت دلار، قیمت مسکن به متری 81 و 440 صعودی شد؛ افزایش قیمت مسکن در روزهای پایان سال دل مستأجران را مانند فصل زمستان به امید خانه دار شدن، سرد کرد.

در این گزارش قصد بررسی قیمت اجاره و رهن خانه در منطقه 14 تهران را داریم.


برچسب ها: کارشناسان اقتصادی - سید ابراهیم رییسی - مناظره انتخاباتی - منطقه - واحدهای مسکونی - ابراهیم رییسی - بازارهای مالی
آخرین اخبار سرویس:

رهن یک واحد 67 متری در منطقه 14 چند؟

رهن یک واحد 67 متری در منطقه 14 چند؟