مطالب مرتبط:
 918 بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس شناسایی شدند
شناسایی 918 بیمار مبتلا به هموفیلی در استان فارس
بی رحم ترین و پادشاه پایین آورنده قند خون در این گیاه شناسایی شد | هر روز مصرف شود
شناسایی و معرفی 900 فراورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز
شناسایی 171 تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 09:352024-04-18سياسي

شناسایی 93 ملک مازاد در لرستان


معاون نظارت مالی امور اقتصاد و دارایی لرستان از شناسایی 93 ملک مازاد در استان خبر داد و گفت: هزینه های مولدسازی برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان صرف می شود.

- ایسنا/لرستان معاون نظارت مالی امور اقتصاد و دارایی لرستان از شناسایی 93 ملک مازاد در استان خبر داد و گفت: هزینه های مولدسازی برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان صرف می شود.

علی سبزوار در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در شصت و هفتمین جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری دستگاه های اجرایی مکلف شدند اموال مازادی را که دارند و در راستای وظایف ذاتی آنها نیست یا استفاده چندانی از از آنها ندارند تعیین تکلیف کنند.

وی با بیان اینکه بر همین اساس شورای هماهنگی سران قوا مصوبه ای را تصویب کردند که بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین تاکیدات ریاست جمهوری در هشت بند تهیه و به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شد، بیان کرد: در این آیین نامه تعدادی از دستگاه های اجرایی به عنوان اعضای اصلی کمیسیون مولدسازی مشخص شدند و وزارت امور اقتصاد و دارایی نیز به عنوان دبیرخانه این کمیسیون وظایفی را بر اساس آیین نامه اجرایی برایش تعیین کردند.

معاون نظارت مالی امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت: شناسایی دارایی های مازاد دولت، پیشنهاد فهرست دارایی های مازاد به هیئت دولت، پ


برچسب ها: دستگاه های اجرایی - طرح های نیمه تمام - اقتصاد و دارایی - مقام معظم رهبری - ملک مازاد - شورای هماهنگی - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 93 ملک مازاد در لرستان

شناسایی 93 ملک مازاد در لرستان