مطالب مرتبط:
پناهیان رسما روی آنتن زنده تلویزیون عذرخواهی کرد + فیلم
پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد
پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد
پناهیان عذرخواهی کرد+فیلم
فیلم/ پناهیان عذرخواهی کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 10:252024-04-08سياسي

پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد + فیلم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به دنبال انتقادات از پناهیان به خاطر اظهاراتش درباره پیامبر گرامی اسلام و امیر المومنین، روز گذشته صوتی از شیخ حسین انصاریان در فضای مجازی منتشر شد که به شدت از این اظهارات انتقاد کرده و گفته بود؛ - حجت الاسلام علیرضا پناهیان در برنامه تلویزیونی ماه من عذرخواهی کرد و گفت: استغفار می کنم اگر به ساحت مقدس امیرالمومنین جسارتی شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به دنبال انتقادات از پناهیان به خاطر اظهاراتش درباره پیامبر گرامی اسلام و امیر المومنین، روز گذشته صوتی از شیخ حسین انصاریان در فضای مجازی منتشر شد که به شدت از این اظهارات انتقاد کرده و گفته بود؛ أَسْتَغْفِرُ ٱللَّٰهَ رَبِّی وَأَتُوبُ إِلَیْهِ؛ پیغمبر و علی که این گونه قرآن از آن ها تعریف می کند گوشت تلخ بودند؟ دیگر ناسزایی از این بالاتر بود که به پیامبر و امیرالمومنین گفته شود؟ توجیهات بیان شده روز بعد یک قران ارزش ندارد؛ چون دفاع از خود بوده نه از امیرالمؤمنین و پیغمبر.

شما را به خدا بلد نیستید روی منبر پیغمبر ننشینید حرام است والله! در پی واکنش شیخ حسین انصاریان به این اظهارات، پناهیان در برنامه سحرگاهی شبکه 3 تلویزیون از دیدارش با شیخ انصاریان روایت کرد و ضمن آن از علمای حوزه نیز عذرخواهی کرد.


برچسب ها: پیامبر گرامی اسلام - شیخ حسین انصاریان - اظهارات - پناهیان - حسین انصاریان - امیرالمومنین - انتقاد
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد + فیلم

پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد + فیلم