مطالب مرتبط:
انتقاد رییس عدلیه از وضعیت عفاف و حجاب
روایت محسنی اژه ای از تهیه لایحه حجاب فعلی: در شورای انقلاب فرهنگی، قوه قضاییه مکلف به تدوین لایحه حجاب شد؛ ما لایحه ای در 9 ماده تنظیم کردیم که آن 9 ماده در دولت به 15 ماده و در مجلس به 71 ماده تبدیل شد
تصاویر/ جلسه هماهنگی ستاد عفاف و حجاب شهرستان خوی
تصاویر/ جلسه هماهنگی ستاد عفاف و حجاب شهرستان خوی
تاکید رییس قوه قضاییه بر اجرای قوانین حوزه عفاف و حجاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 11:052024-04-09سياسي

تشکیل قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب ریحانه النبی(س) در ملایر


فرماندار ملایر با تأکید بر استفاده از ظرفیت علمی و فرهنگی شهرستان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در حوزه عفاف و حجاب به یک فرهنگ سازی مؤثر و عمیق نیازمند هستیم.

- تشکیل قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب ریحانه النبی(س) در ملایر ایسنا/همدان فرماندار ملایر با تأکید بر استفاده از ظرفیت علمی و فرهنگی شهرستان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در حوزه عفاف و حجاب به یک فرهنگ سازی مؤثر و عمیق نیازمند هستیم.

سلمان اسماعیلی در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب ملایر که با حضور مدیران حوزه های مرتبط و صاحب نظران این حوزه برگزار شد، افزود: استفاده از افراد صاحب اندیشه و تجربه در این حوزه بسیار راهگشاست و به همین علت قرارگاه شهرستانی عفاف و حجاب ریحانه النبی(س) را برای فعالیت در این امر مهم تأسیس می کنیم.

وی تصریح کرد: برای زیست بوم فرهنگی و اجتماعی ملایر در حوزه های گوناگون باید سند راهبردی و نسخه عملی داشته باشیم و حوزه مهم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر: اسماعیلی افزود: رعایت هنجارهای قانونی و شرعی از خط قرمزهاست و در کنار راهبرد فرهنگ سازی که بسیار مورد تأکید بوده، برخوردهای قانونی نیز به طور قطع اثربخش است.


برچسب ها: عفاف و حجاب - فرهنگ - حجاب - عفاف - ملایر - فرهنگی - قرارگاه
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب ریحانه النبی(س) در ملایر

تشکیل قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب ریحانه النبی(س) در ملایر