موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی ها: با پرداخت های غیر معقول مخالفیم
اصلاح روابط مالی صنعت برق و بهبود پرداخت مطالبات نیروگاهها
جبلی: نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می شود
جبلی: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک مردم بررسی می شود/افزایش 8 درصدی مخاطبان در نوروز
افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 13:402024-03-27ورزشي

جبلی: صداوسیما با پرداخت های غیرمعقول حامیان مالی به چهره ها موافق نیست


صدا و سیما با پرداخت های غیر معقول حامیان مالی به چهره ها موافق نیست، اما این رویه ای است که از دوره های قبل وجود داشته و به تدریج در حال اصلاح است.

- رییس سازمان صدا و سیما گفت: صدا و سیما با پرداخت های غیر معقول حامیان مالی به چهره ها موافق نیست، اما این رویه ای است که از دوره های قبل وجود داشته و به تدریج در حال اصلاح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس سند تحول رسانه ملی امسال تنوع قابل توجهی در هر دو حوزه برنامه ها و میهمانان دعوت شده به برنامه ها داشتیم.

همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز هم به این تنوع کمک کرد و در کنار برنامه های رایج نمایشی و سرگرمی، برنامه های استعداد یابی شعر، مسابقات و پویش های جدید قرآنی، برنامه هایی با محوریت و حضور نخبگان ادبی و فرهنگی، برنامه های متمرکز بر تنوع اقوام ایرانی و .

تهیه و پخش شد.

وی به تنوع میهمانان برنامه های ویژه تحویل سال نو امسال و سایر برنامه ها نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه ها طیف متنوعی از شعرا، ادبا و فرهیختگان، نویسندگان، نخبگان علمی، قهرمانان ملی، خانواده های شهدا و گروه های سرود مردمی و نمایندگان اقوام مختلف ایرانی علاوه بر چهره های مردمی، هنری، رسانه ای و ورزشی حضور داشتند.


برچسب ها: برنامه ها - برنامه - صدا و سیما - رییس سازمان صدا و سیما - چهره ها - حامیان - پرداخت
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: صداوسیما با پرداخت های غیرمعقول حامیان مالی به چهره ها موافق نیست

جبلی: صداوسیما با پرداخت های غیرمعقول حامیان مالی به چهره ها موافق نیست