مطالب مرتبط:
دقیقاً به همین دلیل...
دقیقاً به همین دلیل...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 14:052024-04-13سياسي

دقیقاً به همین دلیل...


در سال های اخیر تمرکز دشمن برای سست کردن باورهای دینی و در نهایت آسیب زدن به جامعه ایرانی بر روی جوانان و نوجوانان و دختران و زنان ایرانی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه کیهان در سرمقاله شماره امروز خود به قلم عباس شمسعلی نوشت: روز پنج شنبه گذشته که توفیقی شد برای حضور چند ساعته ام در مسجد مقدس جمکران، بیش از هر چیز، آنچه خودنمایی می کرد خیل پر شور جمعیت و حضور انبوه مردم از چهره ها، سنین و شهرهای مختلف در این مکان مقدس بود.

با دیدن این جمعیت مشتاق در صفوف نماز جماعت یا مردمی که در گوشه گوشه صحن مسجد مبارک جمکران مشغول عبادت و راز و نیاز بودند، به یاد صحنه ها و تصاویر حضور پر شور و غیر قابل توصیف مردم در مکان های برگزاری نماز عید فطر امسال به ویژه در مصلای تهران افتادم که موج جمعیتی متنوع از جوانان و زنان و مردان پس از یک ماه روزه داری در جشن بزرگ بندگی حاضر شده بودند.

آنها که در ماه رمضانی که گذشت نیز به ویژه در شب های قدر جلوه هایی زیبا از شکوه بندگی را در مساجد و اماکن متبرکه به نمایش گذاشته بودند.

با این همه عجیب است که برخی در داخل و خارج در رسانه ها یا در مثلاً تحلیل های خود سعی می کنند از جامعه ایرانی تصویری دین گریز و مخالف ارزش های دینی ترسیم کنند.


برچسب ها: برگزاری نماز عید فطر - جوانان - جمعیت - یک ماه روزه داری - روزنامه کیهان - حضور - ایرانی
آخرین اخبار سرویس:

دقیقاً به همین دلیل...

دقیقاً به همین دلیل...