مطالب مرتبط:
مقاومت بی نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
مقاومت بی نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
رهبر انقلاب: مقاومت بی نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه ای از خود به نمایش گذاشتند
انزوای سیاسی امروز اسراییل نتیجه مقاومت مردم غزه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 00:202024-03-26سياسي

علیرغم شرایط دردناک غزه، پیروزی های زیادی نصیب مردم و مقاومت فلسطین شده است


حسین امیرعبداللهیان با تبریک پیروزی های میدانی و سیاسی مقاومت در فلسطین و نوار غزه، گفت: علیرغم شرایط بسیار سخت و دردناک در نوار غزه، پیروزی های زیادی نصیب مردم و مقاومت فلسطین شده است.

- حسین امیرعبداللهیان با تبریک پیروزی های میدانی و سیاسی مقاومت در فلسطین و نوار غزه، گفت: علیرغم شرایط بسیار سخت و دردناک در نوار غزه، پیروزی های زیادی نصیب مردم و مقاومت فلسطین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است، با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به قطعنامه مصوب دیروز در شورای امنیت سازمان ملل، آن را اقدامی دیرهنگام و در عین حال مثبت و یک پیروزی سیاسی برای ملت فلسطین در نتیجه پایداری، صبر و استقامت آنان و صلابت قهرمانانه نیروهای مقاومت فلسطین در میدان نبرد و نیز حمایت افکار عمومی و ملتهای جهان از فلسطین دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان سفر هنیه به تهران در پی پیروزی های میدانی و نیز سیاسی مقاومت و در آستانه روز جهانی قدس را حائز اهمیت دانست و گفت، قطعا گرامیداشت و فعالیت های روز قدس امسال متفاوت و باشکوه تر از سال های قبل خواهد بود.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - مقاومت فلسطین - فلسطین - حسین امیرعبداللهیان - مقاومت - پیروزی - سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم شرایط دردناک غزه، پیروزی های زیادی نصیب مردم و مقاومت فلسطین شده است

علیرغم شرایط دردناک غزه، پیروزی های زیادی نصیب مردم و مقاومت فلسطین شده است