مطالب مرتبط:
موشک های سپاه کدام نقاط سرزمین های اشغالی را هدف قرار داد؟
موشک های سپاه کدام نقاط را هدف قرار داد؟
موشک های سپاه کدام نقاط را هدف قرار داد؟
سپاه پاسداران: اهدافی در اسراییل با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار گرفت
حمله انتقامی ایران به اسراییل با 100 پهباد و موشک / ارتش اسراییل: مورد حمله قرار گرفتیم / سپاه: اهداف با موفقیت مورد اصابت قرار گرفتند + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 07:202024-04-14بين الملل

موشک های سپاه کدام نقاط اسراییل را هدف قرار داد؟


پایگاه هوایی نواتیم در جنوب اسراییل و در منطقه صحرای نقب که دیشب هدف قرار گرفت، از مرزهای غربی ایران، حدود 1100 کیلومتر فاصله دارد و تصاویر منتشرشده در رسانه ها نشان می دهد خسارات سنگینی به این پایگاه وارد شده است.

- حمله به پایگاه هوایی نواتیم در اسراییل از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله موشکی صهیونیست ها به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بود؛ پایگاه مبدأ شلیک موشک های اسراییل که شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان را به همراه داشت و نقض کامل قوانین بین المللی از سوی این رژیم بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران از پاسخ موشکی و پهپادی مشروع و قانونی خود در در اسراییل اهداف متعددی را دنبال می کرد که از جمله آن ها - و شاید یکی از مهمترین شان - ضربه به پایگاه هوایی نواتیم در جنوب اسراییل بود.

  پایگاهی در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع که با برخورداری از یک باند پرواز 3400 متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده های F-35 اسراییل است.

  این پایگاه از مرزهای غربی ایران، حدود 1100 کیلومتر فاصله دارد و تصاویر منتشرشده در رسانه ها نشان می دهد خسارات سنگینی به این پایگاه وارد شده است.

  بهمن سال گذشته نیروی هوافضای سپاه، طی رزمایشی تهاجم موشکی به نمونه شبیه سازی شده آشیانه های این پایگاه هوایی اسراییل را تمری


برچسب ها: اسراییل - پایگاه - پایگاه هوایی - موشک - ایران - قوانین بین المللی - موشکی
آخرین اخبار سرویس:

موشک های سپاه کدام نقاط اسراییل را هدف قرار داد؟

موشک های سپاه کدام نقاط اسراییل را هدف قرار داد؟