مطالب مرتبط:
اینفوگرافی | دلایل حمایت مردم مظلوم فلسطین و غزه
ویدئو | چرا حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه مهم است؟
تلگراف موسس حوزه علمیه به رضاخان در حمایت از مردم فلسطین
حمایت از مردم غزه مطالبه جهانی ملت ها است/ آمریکا هم دیگر نمی تواند اسراییل را نجات دهد
پیام آیت اللّه العظمی فاضلی بهسودی در حمایت از مردم فلسطین به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس: سران کشورهای اسلامی در سیاست های خود در قبال رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند/ مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص جوانان مسلمان در قبال ملت مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 14:352024-04-05بين الملل

روایتی از حمایت قاطع گلستانی ها از مردم غزه/ آمده ایم تا بگوییم فلسطین تنها نیست


مردم ولایتمدار و روزه دار گلستان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر به ویژه نوجوانان وجوانان این استان با شور و شوق وصف نشدنی راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شدند، - ایسنا/گلستان مردم ولایتمدار و روزه دار گلستان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر به ویژه نوجوانان وجوانان این استان با شور و شوق وصف نشدنی راهپیمایی روز جهانی قدس حاضر شدند، تا مایه دلگرمی جبهه مقامت باشند.

مردم گلستان با در دست داشتن پرچم های حماس و فلسطین در طول مسیرهای راهپیمایی شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف فریاد زدند.

کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم صورت و گونه های خود را منقش به سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی کرده و برخی دیگر در کف دست خود با خودکار، مطالبی را در خصوص حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نوشته اند.

همچنین برخی از کودکان و نوجوانان به ویژه پسران تی شرت هایی منقش به تصاویر شهدای مدافع حرم بر تن کرده تا در این روز نام و یاد آنان را گرامی بدارند.

حضور پرشور نسل جوان اعم از دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه ویژه به این آیین ضد صهیونیستی داده و حضور خانواده معظم ایثارگران به ویژه شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران و مقامات استانی به شکوه این آیین افزوده


برچسب ها: راهپیمایی روز جهانی قدس - گلستان - راهپیمایی - حمایت از مردم مظلوم فلسطین - روز جهانی قدس - فلسطین - نوجوانان
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از حمایت قاطع گلستانی ها از مردم غزه/ آمده ایم تا بگوییم فلسطین تنها نیست

روایتی از حمایت قاطع گلستانی ها از مردم غزه/ آمده ایم تا بگوییم فلسطین تنها نیست