مطالب مرتبط:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیرامون اخباری مبنی بر زمین خواری در محله ازگل: چگونه ممکن است بعد از هشدار رهبری، ائمه جمعه هنوز مشغول فعالیت اقتصادی باشند؟! نهادهای نظارتی دقیقا مشغول چه فعالیتی هستند؟
انتقاد تند بسیج دانشجویی به زمین خواری در حوزه علمیه ازگل /چگونه بعد از هشدار رهبری، ائمه جمعه هنوز مشغول فعالیت اقتصادی هستند؟
انتقاد تند یک اصولگرا از سکوت سیستم حکمرانی در پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل /افکار عمومی می گوید این پرونده هم رفت کنار آن یکی ها!
انتقاد تند یک اصولگرا از سکوت سیستم حکمرانی درباره پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل
خواستار برخورد قاطعانه با متخلفین ماجرای زمین خواری ازگل هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 17:202024-03-23سياسي

انتقاد تند بسیج دانشگاه تهران به ماجرای زمین ازگل


بسیج دانشگاه تهران با توجه به وجود ابهامات متعدد در ماجرای زمین خواری در محله ازگل، از نهادهای نظارتی خواستار است بدون در نظر گرفتن مقام افراد به این پرونده ورود کند و ضمن برخورد قاطعانه با متخلفین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتشار بیانیه ای نسبت به ماجرای زمین خواری در محله ازگل واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمإِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَ الْإِحْسانِ وَ إیتاءِ ذِی الْقُرْبی‏ وَ یَنْهی‏ عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکَرِ وَ الْبَغْیِ یَعِظُکُمْ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَخداوند به شما فرمان می دهد تا برای پدید آمدن جامعه ای صالح، با مردم به عدل و داد رفتار کنید و به آنان نیکی کنید و حق خویشاوند را به او بپردازید، و شما را از کار زشت و ناپسند و از ظلم و سرکشی باز می دارد.

خدا به شما پند می دهد، باشد که دریابید نیکبختی شما در به کار بستن این اندرزهاست.

سوره مبارکه نحل آیه 90 در طی روز های اخیر، انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین خواری در منطقه ازگل تهران و انتقال مالکیت یک باغ 4200 متری از حوزه علمیه تحت تولیت حجت الاسلام صدیقی به موسسه ای منسوب به ایشان و فرزندانشان، موجب ایجاد ابهامات بسیاری نزد اذهان عمومی شده است البته شایان ذکر اس


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - زمین خواری - تهران - نهادهای نظارتی - بسیج دانشجویی - بسیج
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند بسیج دانشگاه تهران به ماجرای زمین ازگل

انتقاد تند بسیج دانشگاه تهران به ماجرای زمین ازگل