مطالب مرتبط:
بیشترین میزان خسارت سیل استان در حوزه کشاورزی بوده است
تعیین تکلیف برجام را در راس امور بگذارید / اگر در یک و نیم سال آینده، تعیین تکلیف نشود، تا مهر 1404، قطعنامه ها علیه تهران احیا خواهند شد / اگر برجام زنده نمی شود، دنبال راه حل خلاقانه بگردید / تفاهم نانوشته اخیر که فقط امکان تامین ارزاق عمومی را می دهد، به ضرر ایران است / توسعه اقتصادی ب
اجازه نمی دهیم حوزه گردشگری کرمانشاه وارد حاشیه شود
حفظ پایداری و کیفیت آب شرب طی بارندگی اخیر در دستور کار است
دریادار ایرانی: الحاق شناورهای لازم در دستور کار نیروی دریایی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 10:452024-03-26اقتصادي

توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم


در راستای تحقق شعار سال توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و همینطور بحث گردشگری را با اجرای سه اصل محوری تسریع، تسهیل و تکریم در دستور کار خود قرار دادیم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و همینطور بحث گردشگری را با اجرای سه اصل محوری تسریع، تسهیل و تکریم در دستور کار خود قرار دادیم.

علیرضا قاسمی فرزاد در گفت وگو با ایسنا، در تبیین شعار سال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی بیان کرد: شعار سال یک شعار و برنامه راهبردی برای دولت است و رییس جمهور نیز سه عنصر اصلی تسریع، تسهیل و تکریم را در این زمینه تعیین کرد یعنی باید کارها به سرعت و سهولت انجام شود و افرادی که برای انجام کارهای خود مراجعه می کنند باید مورد تکریم قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه محور اصلی برنامه های سال جاری در حوزه تولید تعیین شده است، اظهار کرد: با معاونان هماهنگ شده تا به سرعت نخستین جلسه با واحدهای تولیدی و اقتصادی را برگزار کنند تا آنچه که برای اجرا و اقدام عملی شعار سال لازم است، صورت بگیرد.

استاندار همدان مطرح کرد: طی سال های اخیر که مقام معظم رهبری شعار سال را توجه به تولید و رشد تولید قرار داده بودند، ما مباحثی در بخش های مختلف اقتصادی مورد توجه قرار دادیم به طوریکه در بخش صنعت، حوزه دانش بنیان، ت


برچسب ها: شعار سال - دستور کار - تحقق شعار سال - گردشگری - کشاورزی - تکریم - شعار
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم

توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم