مطالب مرتبط:
کانال 12 اسراییل : ایران ممکن است حمله به سفارت خود در سوریه را با پرتاب مستقیم موشک از خاک خود پاسخ دهد
ایران احتمالا مستقیم به اسراییل حمله می کند
کانال 12 اسراییل: ایران ممکن است حمله به سفارت خود در سوریه را با پرتاب مستقیم موشک از خاک خود پاسخ دهد / رییس سابق اطلاعات ارتش اسراییل: من تعجب نخواهم کرد اگر ایران مستقیماً به سمت اسراییل شلیک کند / ارتش اسراییل برای پاسخ بالقوه ایران آماده می شود؛ سیستم های دفاع هوایی تقویت و نیرو
ادعای سخنگوی ارتش اسراییل درباره جنگ با ایران
کارشناسان آمریکایی ها چه تحلیلی از واکنش ایران دارند؟ واکنش ایران به حمله اسراییل سریع و مستقیم نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 12:302024-04-05بين الملل

بین ایران و اسراییل جنگ مستقیم رخ نمی دهد


ممکن است جمهوری اسلامی بعدها حملاتی را به منافع اسراییل داشته باشد اما به نظر می رسد که در مقطع کنونی حمله به تلاویو در دستور کار مقامات ایران نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، حمله صهیونیست ها به کنسولگری ایران در دمشق باعث شده است تا یک پرسش مهم به وجود آید؛ آنکه آیا در ادامه شاهد جنگ مستقیم ایران و رژیم صهیونیستی خواهیم بود؟ علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل سیاست خارجی، درباره این موضوع به نامه نیوز گفت: این اولین بار نیست که اقداماتی از این دست از سوی اسراییل علیه جمهوری اسلامی ایران رخ می دهد؛ گرچه باید توجه داشته باشیم که حمله به کنسولگری یک کشور از نظر سیاسی، نظامی و امنیتی بسیار حایز اهمیت است.

در این شرایط شاید خوب باشد که مسئولان ذی صلاح به بررسی گسل های امنیتی بپردازند و بببنند که چرا رژیم اسراییل به دفعات می تواند تحرکاتی داشته باشد.

از سوی دیگر مشخص است که ایران نباید به فضایی ورود کند که در نهایت منجر به ورود مستقیم به جنگ با اسراییل شود زیرا در این صورت پیامدهای مبهمی وجود خواهد داشت .

او ادامه داد: اکنون نوعی دیپلماسی پنهان میان ایران و آمریکا وجود دارد.

ایران طبیعتا نمی خواهد هیچ وقت با اسراییل مذاکره ای داشته باشد زیرا اساس این رژیم را به رسمیت نمی شناند؛ بنابراین با گفتن اینکه آمریکایی ها در فقره ا


برچسب ها: ایران - اسراییل - جمهوری اسلامی - ایران و رژیم صهیونیستی - جمهوری اسلامی ایران - صهیونیست - کنسولگری
آخرین اخبار سرویس:

بین ایران و اسراییل جنگ مستقیم رخ نمی دهد

بین ایران و اسراییل جنگ مستقیم رخ نمی دهد