مطالب مرتبط:
آغاز برخورد با ناهنجاری و بی حجابی در قشم
برخورد با بی حجابی در قشم
برخورد با حجاب در قشم
برخورد خودرو سواری با یک دستگاه تریلر در جاده نیشابور پنج کشته برجای گذاشت
برخورد 2 خودروی سواری در خراسان شمالی پنج مصدوم داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 14:002024-03-22حوادث

برخورد با بی حجابی در قشم


طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای مقابله با ناهنجاری ها و آسیب ها در تفرجگاه ها و سواحل سرزمین آب و آفتاب اجرا شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: این طرح به دنبال مطالبات مردمی و مسوولین شهرستان مرزی قشم مبنی بر ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس های تخصصی در سطح حوزه استحفاظی انجام شد.

 ادامه داد: در اجرای این طرح ماموران پلیس جزیره قشم نگین خلیج فارس با روی گشاده و رعایت ادب و احترام به مسافرین نوروزی و افرادی که پوشش آن ها در محل قابل اصلاح بود در عین اقتدار تذکر زبانی همراه با مهربانی دادند و خواستار اصلاح پوشش توسط آنان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: در برگزاری این طرح چند واحد صنفی نیز اخطار گرفته اند که در صورت عدم رعایت موارد قانونی نسبت به پلمب آنان اقدام خواهد شد.

وی گفت: 90 درصد فعالیت های فراجا در راستای امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با مواد مخدر، برخورد با مجرمین و نظایر آن است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه پلیس به عنوان مجری قانون همواره حافظ امنیت و ارزش های جامعه بوده و همکاران ما با جان و دل برای آسایش گردشگران و مسافرین نوروزی تلاش می کنند، اظهار کرد: در این طرح پلیس با اولویت قرار دادن تذکر زبانی بیشتر دنبال ارشاد و راهنمایی افراد است.


برچسب ها: امنیت اجتماعی - امر به معروف و نهی از منکر - فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - شهرستان - اجتماعی - مطالبات مردمی
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با بی حجابی در قشم

برخورد با بی حجابی در قشم