مطالب مرتبط:
سه رویکرد به نوسان در بازار ارز
ثبات نسبی در بازار ارز با نرخ گذاری جدید در مرکز مبادله
اثر 5 هزار تومانی هر تنش سیاسی بر نرخ دلار/ دلار در حال جبران جاافتادگی سال گذشته است/ در صورت وقوع جنگ چه چیزی در انتظار بازار ارز است؟
تفاوت نرخ ارز نیما با آزاد، مهم ترین چالش صنایع/ پیش بینی پذیر شدن اقتصاد، التهابات و ریسک های بازار سرمایه را کاهش می دهد
تنش در بازار طلا وارز | درپی جنگ ایران و اسراییل قیمت طلا و ارز افزایشی خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 11:252024-04-14اقتصادي

رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همزمان با عملیات نظامی روسیه در اوکراین ارزش هر دلار به 143 روبل رسید، اما بعد از حدود یک ماه شرایط مانند قبل شد و قیمت هر دلار در روسیه 84 روبل شد.

- رفتار بازار ارز در شرایط کنونی تحت تاثیر مسائل سیاسی و نظامی قرار دارد که با کاهش تنش های منطقه ای و گذشت زمان نرخ دلار حالت قبلی خود برمی گردد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همزمان با عملیات نظامی روسیه در اوکراین ارزش هر دلار به 143 روبل رسید، اما بعد از حدود یک ماه شرایط مانند قبل شد و قیمت هر دلار در روسیه 84 روبل شد.

با توجه به تجربه ای که از گذشته وجود دارد رفتار بازار ها در چنین شرایط روانی و برگرفته از هیجانات است و پایدار نخواهد ماند.

  فارغ از این موضوع در قضیه افزایش قیمت ارز در کشورمان، شاهد فعالیت کانال های قیمت سازی هستیم که از خارج از مرز ها هدایت می شوند که به تعبیری یار دوازدهم رژِم صهیونیسیتی هستند و در شرایطی که معامله ای اتفاق نمی افتد قیمت ها را تغییر می دهند.

 


برچسب ها: شرایط - عملیات نظامی - نظامی روسیه - دلار - روسیه - بازار ارز - قیمت
آخرین اخبار سرویس:

رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است

رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است