مطالب مرتبط:
امیرعبداللهیان: خواستار توسعه تنش در منطقه نیستیم
کنعانی: ایران به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست
کنعانی: ایران به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست
ایران به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست
ایران به دنبال توسعه تنش در منطقه نیست/ پس از اتمام حجت دیپلماتیک، وارد عمل شدیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 18:402024-04-15سياسي

امیرعبداللهیان: ایران خواستار توسعه تنش در منطقه نیست


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به توضیحات وزیر خارجه در جلسه امروز این کمیسیون گفت: طبق توضیحات وزیر خارجه، ما خواستار توسعه تنش در منطقه نیستیم اما اگر با تعدی صهیونیست ها مواجه شویم قوی تر و گسترده تر پاسخ خواهیم داد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به توضیحات وزیر خارجه در جلسه امروز این کمیسیون گفت: طبق توضیحات وزیر خارجه، ما خواستار توسعه تنش در منطقه نیستیم اما اگر با تعدی صهیونیست ها مواجه شویم قوی تر و گسترده تر پاسخ خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این جلسه با حضور دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه برگزار شد که وزیر گزارشی از آخرین تحولات روابط خارجی کشورمان به ویژه در موضوع پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی در دمشق ارائه داد و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی توضیح داد: وزیر امور خارجه، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را نقض آشکار حقوق بین الملل و از جمله آن کنوانسیون دانست و گفت که پاسخ ایران به اقدام هم لازم و هم مشروع بود و در 2 هفته گذشته با یک هماهنگی هم در زمینه بین المللی و هم نظامی این موضوع دنبال شد.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - وزیر خارجه - سخنگوی کمیسیون امنیت - کمیسیون امنیت - کمیسیون - تنش در منطقه
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ایران خواستار توسعه تنش در منطقه نیست

امیرعبداللهیان: ایران خواستار توسعه تنش در منطقه نیست