مطالب مرتبط:
پیش بینی بورس فردا 28 فروردین 1403 / عرضه پساب در بورس اوراق بهادار تهران
نقش سازنده و موثر سازمان بورس در حل مشکلات سهام عدالت/ اتاق تعاون ایران از برگزاری مجامع شرکت های سرمایه گذاری استانی حمایت می کند
برنامه سازمان بورس برای حمایت از سهامدران بازار سرمایه
تجمع مردم تهران در حمایت از حمله به رژیم صهیونیستی
پیشنهادات متنوع در بورس کالا.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 11:402024-04-16اقتصادي

جای خالی اوراق متنوع در بورس تهران/ سرمایه گذاری را برای مردم جذاب کنید


مهدی هاشم زاده کارشناس اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش مردم در افزایش تولید، گفت: مشارکت مردم در افزایش تولید دو بخش مشخص دارد؛ - مهدی هاشم زاده گفت: سرمایه و توان مردم به سمتی حرکت می کند که در آن جذابیت وجود داشته باشد؛ دولت در همین راستا باید گام بردارد و شرایطی را ایجاد کند که بسترهای سرمایه گذاری با سود بالا برای مردم و مولد برای اقتصاد ایجاد شود.

مهدی هاشم زاده کارشناس اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش مردم در افزایش تولید، گفت: مشارکت مردم در افزایش تولید دو بخش مشخص دارد؛ موضوع اول توان آن ها برای ایجاد کسب وکار و ظرفیت سرمایه خرد است.

هدایت ظرفیت سرمایه خرد به سمت جهش تولید و بازار های مولد نیز نقش دومی است که می تواند برای مشارکت مردم می تواند اتفاق بیفتد.

به صورت کلی سرمایه و توان مردم باید به سمتی هدایت می شود که در آن جذابیت وجود داشته باشد؛ بنابراین نوک پیکان تحقق اهداف را باید به سمت دولت بگیریم تا اقداماتی جهت ایجاد و افزایش جذابیت در سرمایه گذاری، انجام دهد.

وی درخصوص هدایت سرمایه مردم به بازار سرمایه، بیان کرد: اگر سرمایه بدون برنامه به بازار سرمایه هدایت شود، اتفاق خاصی جهت افزایش تولید رخ نمی دهد و در کودتاه مدت با رونق کمی مواجه می


برچسب ها: افزایش تولید - مهدی هاشم زاده - مردم - مشارکت مردم - سرمایه - اقتصاد - کارشناس اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی اوراق متنوع در بورس تهران/ سرمایه گذاری را برای مردم جذاب کنید

جای خالی اوراق متنوع در بورس تهران/ سرمایه گذاری را برای مردم جذاب کنید