مطالب مرتبط:
آبمیوه صنعتی بخوریم یا طبیعی؟
مزایای حذف قند/کدام قندها را بخوریم؟+اینفوگرافیک
روزانه چقدر قهوه بخوریم؟| پاسخ متخصصان به این سوال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 14:552024-04-09بين الملل

اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم


فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با تاکید بر اینکه نه احساسی عمل می کنیم و نه عجولانه گفت: - به وقتش عمل می کنیم.

ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم.

سر وقتش سیلی محکم انشاءالله می زنیم، اما عجولانه عمل نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در گفت وگویی با بیان اینکه درگیری در جنگ 8 ساله نابرابر با صدام و حزب بعث باعث پیشرفت نظامی ما شد، اظهار کرد: بعد از 45 سال از انقلاب هم از لحاظ نیروی انسانی و آموزش های خاص و هم از ساخت تجهیزات و امکاناتی که خودمان در تحریم کامل و مشکلات اقتصادی ایجاد کردیم، امروز به نقطه ای رسیدیم الحمدالله که می توانیم بگوییم جزو صادر کنندگان سلاح می توانیم باشیم.

موشک ها و رادارهایی که در نیروی دریایی و در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید کردیم، افتخاری است، زیرا که ما در تحریم کامل توانستیم این امکانات را ایجاد کنیم.

می توانیم جزو صادرکنندگان سلاح باشیم وی ادامه داد: این دستاوردها نشان می دهد که ما اگر روی پای خودمان بایستیم و اتکای مان به خدا باشد که فقط و به عنوان یک مسلمان وقتی بگوییم الله اکبر ، دیگر چیز دیگری بزرگتر از خدا ندانیم قطعاً خداوند به ما کمک می کند و این اتفاق امروز در نی


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی سپاه - نیروی دریایی - سیلی - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی سپاه - نیروی - کنسولگری ایران
آخرین اخبار سرویس:

اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم

اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم