مطالب مرتبط:
ماجرای کشته شدن یک دختر در خیابان وزرا چیست؟ + جزییات
ایران با تاریخی 2500 ساله همواره نیرومند بوده؛ دردتان چیست؟
علت ورم و پف در نقاط مختلف بدن چیست؟
شرط تنظیم بازار روغن نباتی چیست؟
علت و ماجرای هجوم مارها به استان گیلان چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 14:052024-04-17بين الملل

بربوک دنبال چیست


آلمان ها بر این تصورند که با بهره گیری از حمایت های آمریکا می توانند درانتخابات تابستان اتحادیه اروپا کسب آرای بیشتری به دست آورند.

البته ناگفته نماند که آلمان به بهانه جنگ اوکراین و حمایت از رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش توان تسلیحاتی خویش هست تا در .

- آلمان ها بر این تصورند که با بهره گیری از حمایت های آمریکا می توانند درانتخابات تابستان اتحادیه اروپا کسب آرای بیشتری به دست آورند.

البته ناگفته نماند که آلمان به بهانه جنگ اوکراین و حمایت از رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش توان تسلیحاتی خویش هست تا در آینده ای نه چندان دور سلطه بر اروپا با توان نظامی را تکرار نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تتماج در یادداشتی با این عنوان در روزنامه سیاست روز نوشت: تحولات غرب آسیا در حالی به کانون تحولات جهانی مبدل شده است که آنالنا بربوک وزیر خارجه آلمان که به اردن سفر کرده در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه اردن اعلام کرد به تل آویو سفر می کند.

این سفر در حالی صورت می گیرد که با نگاهی به مواضع این روزهای آلمان می توان دریافت که این سفر نه در چارچوب مطالبه جهانی برای برقراری صلح و امنیت و پایان دادن به نسل کشی در غزه بلکه در چارچوب تصورات و تخیلات سران آلمان مبنی بر بهره گیری از حمایت های لابی صهیونیستی در انتخابات های آتی و نیز اجرای خواسته


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - اتحادیه اروپا - آلمان - حمایت - توان - وزیر خارجه - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

بربوک دنبال چیست

بربوک دنبال چیست