مطالب مرتبط:
فوتبال به کمک محیط زیست می آید 
نقشه جدید شهرداری تهران برای تخریب محیط زیست؛ ساخت هتل در پارک های جنگلی!
بله! حفظ محیط زیست یعنی «نه» به رشد اقتصادی !
واکنش متفاوت علی مطهری به عفو چهار فعال محیط زیست
رایزنی محیط زیست برای انتقال مرجعیت تنوع زیستی به این سازمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 20:102024-04-09اجتماعي

فوتبال به کمک محیط زیست می آید


 به منظور ایجاد و گسترش زمینه های مناسب همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت ارزشمند فدراسیون فوتبال و ترویج فرهنگ محیط زیستی بین آحاد مردم در جامعه، - تفاهمنامه همکاری بین سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال به امضا رسید.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به مفاد این تفاهم نامه اضافه کرد: افزایش تعاملات در راستای گسترش سواد و اخلاق محیط زیستی، ایجاد رویکرد های محیط زیستی در فعالیت های مرتبط با فوتبال، ارتقاء آگاهی های محیط زیستی و افزایش سطح مشارکت پذیری ورزشکاران، مربیان و هواداران فوتبال در زمینه ی مسائل محیط زیستی و اشاعه ی فرهنگ حفاظت محیط زیست از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نورالله مرادی افزود: همچنین بهره مندی از ظرفیت مسئولیت اجتماعی ورزشکاران در حوزه محیط زیست و همکاری های آموزشی و فرهنگی در زمینه ی محیط زیست با استفاده از ظرفیت های بالقوه طرفین از جمله دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است که امروز به امضای رووسای دو مجموعه رسید.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: تشکیل کمیته محیط زیست و توسعه پایدار در فدراسیون و حمایت از طرح ها و پروژه های محیط زیستی در حوزه فعالیت های ورزشی فدراسیون از جمله اقدامات فدراسیون فوتبال و همکاری در


برچسب ها: محیط زیست - محیط زیستی - زیست - محیط - حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - فوتبال
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال به کمک محیط زیست می آید

فوتبال به کمک محیط زیست می آید