موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
هانده ارچل در سینماهای ایران / فیلم مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی
فیلم مست عشق سرانجام اکران می شود/ همبازی شدن شهاب حسینی و پارسا پیروزفر با هانده ارچل
هانده ارچل چه زمانی به ایران می آید؟
هانده ارچل چه زمانی به ایران می آید؟
اکران فیلم مست عشق در سینما های ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 08:302024-04-08فرهنگي

اکران همزمان «مست عشق» در ایران و ترکیه/ «هانده ارچل» به ایران می آید؟


پخش کننده فیلم «مست عشق» از برنامه ریزی برای اکران همزمان این فیلم در ایران و ترکیه و حضور بازیگران خارحی آن در کشورمان خبر داد.

- اکران همزمان مست عشق در ایران و ترکیه/ هانده ارچل به ایران می آید؟ پخش کننده فیلم مست عشق از برنامه ریزی برای اکران همزمان این فیلم در ایران و ترکیه و حضور بازیگران خارحی آن در کشورمان خبر داد.

در پی اعلام تاریخ اکران عمومی فیلم مست عشق حسن فتحی که محصولی مشترک از ایران و ترکیه است، علی سرتیپی - مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به اینکه نسخه مورد نظر کارگردان و تهیه کننده اکران خواهد شد، بیان کرد: ابتدا درنظر داشتیم فیلم را از عید فطر (22 فروردین) اکران کنیم اما به 29 فروردین موکول شد چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم.

او یادآور شد: برنامه ریزی اولیه برای اکران فیلم از اواخر فصل بهار بود که بنا به تصمیم دوستان از همین ماه روی پرده می رود و شاید به همین دلیل یکی دو هفته دیرتر اکران مست عشق در ترکیه آغاز شود.

به گفته سرتیپی بعد از اکران مست عشق در ایران و ترکیه، پخش بین المللی آن که برعهده شرکت ترکیه ای است آغاز خواهد شد.

او در پاسخ به اینکه با توجه به حضور بازیگرانی سرشناس از ترکیه همچون هانده ارچل، آیا برنامه ریزِ ی برای حضور آن ها در ایران انجام شده است،


برچسب ها: ایران و ترکیه - اکران - فیلم - ایران - مست عشق - برنامه ریزی - در ایران
آخرین اخبار سرویس:

اکران همزمان «مست عشق» در ایران و ترکیه/ «هانده ارچل» به ایران می آید؟

اکران همزمان «مست عشق» در ایران و ترکیه/ «هانده ارچل» به ایران می آید؟