مطالب مرتبط:
پیشتازی ترامپ در ایالت های حساس آمریکا
ترامپ در ایالت های مهم از بایدن جلو است
سقوط شی فلزی مرموز بر سقف خانه ای در فلوریدای آمریکا
آمریکا، ایران و سوریه را به پرداخت 191 میلیون دلار محکوم کرد
جنرال الکتریک آمریکا 3 پاره شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 17:352024-04-04بين الملل

پیشتازی ترامپ در ایالت های حساس آمریکا


براساس نظرسنجی روزنامه وال استریت ژورنال که با تمرکز بر اقتصاد و عملکرد جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا بود، مشخص شد که دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در رأی گیری که شامل نامزدهای شخص ثالث و مستقل می شد، - بین 2 تا 8 درصد در میان رأی دهندگان پنسیلوانیا، میشیگان، آریزونا، جورجیا، نوادا و کارولینای شمالی پیشتاز است.

نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که دونالد ترامپ جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در شش ایالت کلیدی از جو بایدن دموکرات جلوتر است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس نظرسنجی روزنامه وال استریت ژورنال که با تمرکز بر اقتصاد و عملکرد جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا بود، مشخص شد که دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در رأی گیری که شامل نامزدهای شخص ثالث و مستقل می شد، بین 2 تا 8 درصد در میان رأی دهندگان پنسیلوانیا، میشیگان، آریزونا، جورجیا، نوادا و کارولینای شمالی پیشتاز است.

  طبق این گزارش، نتایج مذکور در رقابت تک به تک با بایدن مشابه بود.

  براساس گزارش وال استریت ژورنال، در ویسکانسین، هفتمین ایالتی که پیش بینی می شود رقابت انتخاباتی پنجم نوامبر نزدیک باشد، بایدن در میان چند نامزد با 3 امتیاز جلو بود و در رقابت رودررو با ترامپ مساوی شد.


برچسب ها: روزنامه وال استریت ژورنال - رییس جمهور - آمریکا - دونالد ترامپ - رییس جمهوری آمریکا - وال استریت ژورنال - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی ترامپ در ایالت های حساس آمریکا

پیشتازی ترامپ در ایالت های حساس آمریکا