مطالب مرتبط:
دعوت عمومی مجلس خبرگان رهبری از مسلمانان و آزادی خواهان جهان / غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام محو کنید
انتقام خون شهیدان ما، نابودی رژیم منحوس و غده سرطانی اسراییل است
تنها راه نجات دنیا از شر غده سرطانی اسراییل، مقاومت و پایمردی است
نماینده مجلس: «روز قدس» روز فریاد وحدت امت اسلام برای نشان دادن روزهای پایانی حیات اسراییل است
فلسطین؛ مسئله همچنان اصلیِ دنیای اسلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 16:452024-04-04سياسي

غده سرطانی اسراییل از قلب دنیای اسلام خارج خواهد شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک گفت: بی گمان بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی جهان اسلام در پشتیبانی از ملت غیور و حماسه ساز فلسطین، - طومار حیات رژیم جعلی صهیونیستی را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، خارج خواهد نمود.

حجت شعبانی امروز 16 فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: ابتکار حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، اقدامی دوراندیشانه و ماندگار بود که موجب یادآوری مظلومیت مردم رنج دیده فلسطین و همبستگی بین المللی مسلمانان و آزادیخواهان جهان در اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی گردیده است.

وی افزود: بی گمان بسیج امکانات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی جهان اسلام در پشتیبانی از ملت غیور و حماسه ساز فلسطین، طومار حیات رژیم جعلی صهیونیستی را در هم پیچیده و این غده سرطانی را از قلب دنیای اسلام، خارج خواهد نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک، بیان کرد: جنایتکارانی که به زنان و کودکان بی دفاع رحم نمی کنند و مراکز درمانی را با قصاوت هرچه تمام تر ویران می کنند، طبعاً حرمت قوانین بین المللی و ضوابط دیپلماتیک را رعایت نکرده و برخلاف موازین صریح حقوقی به هر محیطی تجاوز می کنند.


برچسب ها: اسلام - بنیانگذار انقلاب اسلامی - جهان اسلام - غده سرطانی - رژیم غاصب صهیونیستی - صهیونیستی - انقلاب اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

غده سرطانی اسراییل از قلب دنیای اسلام خارج خواهد شد

غده سرطانی اسراییل از قلب دنیای اسلام خارج خواهد شد