مطالب مرتبط:
افرادی در لباس مشاوران دلسوز پروژه سلبریتی سازی آقای صدیقی را تکمیل و او را در دام انداختند
ببینید | شوکه شدن آقای مجری از بازی عجیب ایرج ملکی
رونمایی هوتن شکیبا از عشق واقعی اش | آقای بازیگر بالاخره به آرزویش رسید
آقای پرسپولیسی رکورددار خشونت در لیگ برتر شد!
خبر خوش آقای وزیر درباره افزایش سرعت اینترنت | افزایش 30 درصدی سرعت تا خردادماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 17:452024-04-06سياسي

مسجد جامعی: آقای بجنوردی مباحث حوزوی را دانشگاهی کرد


احمد مسجد جامعی در آیین چهلمین روز رحلت آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، گفت: آیت الله بجنوردی معتقد بود که اخلاق مبتنی بر فقه است و در عین حال جسارت در اظهار نظر داشت که بسیار مهم است.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره اصلاحات با اشاره به اینکه آقای بجنوردی مباحث حوزوی را دانشگاهی کرد، گفت: خدمت یکی از بزرگان بودم و به من گفت الآن دیگر هر بحثی در فقه بوده انجام شده و فرض کنید بعد از صاحب جواهر و شیخ مرتضی انصاری و آخوند خراسانی چه چیزی برای گفتن داریم؟! این را به آقای بجنوردی گفتم و گفت فقه تمام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، احمد مسجدجامعی عصر جمعه در آیین چهلمین روز رحلت آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی، گفت: راجع به مرحوم آیت الله بجنوردی نکات متفاوتی وجود دارد.

ایشان آثار بسیار متفاوت و گسترده ای را از خودشان بر جای گذاشته اند و تبعا می شود در سخنرانی ها به بخشی از آنها استناد کرد و آن را به تحلیل و بررسی گذاشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره اصلاحات با اشاره به اینکه صدها رساله و پایان نامه زیر نظر آیت الله موسوی بجنوردی تدوین شده است، افزود: آقای بجنوردی در ده ها کنگره بین المللی شرکت کرد و از ایشان برای تدریس و کرسی های ثابت در دانشگاه های مختلف دنیا دعوت کردند و در محافل مختلف حضور تأثیرگذاری داشت.


برچسب ها: آیت الله - سید محمد موسوی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - آیت الله سید - مسجد جامعی - محمد موسوی - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامعی: آقای بجنوردی مباحث حوزوی را دانشگاهی کرد

مسجد جامعی: آقای بجنوردی مباحث حوزوی را دانشگاهی کرد