مطالب مرتبط:
اطلاع رسانی یکی از راه های جلب مشارکت مردم است
اطلاع رسانی یکی از راه های جلب مشارکت مردم است
جلب مشارکت مردم در تولید مستلزم پیش بینی پذیری رفتار دولت است
قادری: مردم باید در پروژه های مهم وزارت نفت و وزارت راه مشارکت داشته باشند.
«جهش تولید» راه حلی جز مردمی سازی و مشارکت مردم در اقتصاد ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 15:452024-04-13سياسي

اطلاع رسانی یکی از راه های جلب مشارکت مردم است


استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ایده پردازی و ارائه راهکار برای تحقق شعار سال در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است گفت: یکی از راه های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، - ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ایده پردازی و ارائه راهکار برای تحقق شعار سال در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است گفت: یکی از راه های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع رسانی است.

  فرهاد زیویار امروز 25 فروردین ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان و نخستین جلسه این شورا در سال جاری با اشاره به دستور جلسه این شورا برای استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال، اظهار کرد: یکی از راه های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع رسانی است.

وی با اشاره به اینکه شعار سال 1403 همانند یک دهه گذشته حول محور اقتصاد نامگذاری شد، بیان کرد: امسال نقش مردم در مسیر ارتقای جایگاه اقتصادی کشور، پررنگ تر از گذشته ترسیم شد و معیشت آنها بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته شده است.

زیویار با تاکید بر اینکه ایده پردازی و ارائه راهکارهایی برای تحقق این شعار در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است اظهار کرد: ظرف یک هفته آینده دستگاه های اجرایی استان طرح های خود را در حوزه های مختلف برای تحقق شعار سال اعلام کنند.


برچسب ها: مشارکت مردم - تحقق شعار سال - دستگاه های اجرایی - شورای فرهنگ عمومی - اطلاع رسانی - شعار سال - استاندار لرستان
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی یکی از راه های جلب مشارکت مردم است

اطلاع رسانی یکی از راه های جلب مشارکت مردم است