مطالب مرتبط:
آمریکا: در حمله به کنسولگری ایران نقشی نداشتیم و این را به تهران هم اعلام کردیم/روسیه: آمریکا همیشه به اطلاعات دست اولش افتخار می کند، اما اکنون اطلاعاتی به دست نیاورده؛ باورکردنی نیست/نمی شود به قربانیان بگویید اگر به آن ها حمله شد، واکنشی نشان ندهند/انگلیس: اقدامات ایران در شرایط
دبیر ستاد انتفاضه و قدس: حضور در راهپیمایی روز قدس 1403 اهمیت ویژه ای دارد
بیانیه حماس برای شهادت سردار زاهدی اهمیت بالایی دارد/نقش ایران در نبرد طوفان الأقصی روشن شد
برگزاری نمایشگاه ایران بیوتی با حضور بیش از 300 شرکت مطرح داخلی و خارجی
نخست وزیر سوریه در سفارت ایران در دمشق حضور یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 13:002024-04-03سياسي

تاکید ایران و روسیه بر اهمیت عدم حضور بازیگران فرامنطقه ای در منطقه قفقاز جنوبی


«کاظم جلالی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، با «میخاییل گالوزین»، معاون وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه در امور کشورهای مشترک المنافع دیدار و گفت وگو کرد.

- کاظم جلالی ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، با میخاییل گالوزین ، معاون وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه در امور کشورهای مشترک المنافع دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در این دیدار طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با همکاری های ایران و روسیه در بخش های دو جانبه و مسائل حوزه پیرامونی مطرح شد.

دو طرف ضمن تبادل نظر درباره آخرین تحولات منطقه قفقاز جنوبی، ادامه تلاش های جمعی در مسیر تقویت ثبات منطقه ای را سودمند ارزیابی و تاکید کردند که مسائل موجود باید با مشارکت و همکاری کشورهای منطقه حل و فصل شده و حضور بازیگران فرامنطقه ای نمی تواند به تامین صلح و امنیت پایدار کمک کند.

در این دیدار سفیر کشورمان آخرین وضعیت مرتبط با حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تشریح و از اقدام سریع وزارت خارجه روسیه در محکومیت این جنایت تقدیر کرد.

انتهای پیام


برچسب ها: کشورهای مشترک المنافع - جمهوری اسلامی ایران - منطقه - وزارت امور خارجه - فدراسیون روسیه - جمهوری اسلامی - ایران و روسیه
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و روسیه بر اهمیت عدم حضور بازیگران فرامنطقه ای در منطقه قفقاز جنوبی

تاکید ایران و روسیه بر اهمیت عدم حضور بازیگران فرامنطقه ای در منطقه قفقاز جنوبی