مطالب مرتبط:
رقابت 8400 دانش آموز قرآنی در 14 منطقه فارس
پیام خنده داری که دانش آموز در امتحان به معلم داد؛ ذهن بچه ها کجاها که نمی ره
پناهیان: تا وقتی یهود به دانش آموز معرفی نشود، حجاب به همین شکل خواهد بود (فیلم)
پناهیان: در آموزش و پرورش جاسوس هست/تا وقتی یهود به دانش آموز معرفی نشود، وضع حجاب همین است(فیلم)
پناهیان: در آموزش و پرورش جاسوس هست/تا یهود به دانش آموز معرفی نشود، وضع حجاب همین است(فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 12:252024-04-06اجتماعي

رقابت بیش از 8000 دانش آموز قرآنی در 14 منطقه فارس


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری مرحله 14 گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با حضور بیش از 8 هزار دانش آموز در 14 منطقه استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری مرحله 14 گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با حضور بیش از 8 هزار دانش آموز در 14 منطقه استان خبر داد.

فرشید قاسمی امروز، 18 فروردین با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان هر ساله با آغاز سال تحصیلی جدید آغاز می شود که مرحله نخست آن مربوط به مرحله آموزشگاهی است و هر ساله در هفته قرآن و عترت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مرحله بعد مرحله شهرستان است که در ایام دهه فجر برگزار شد و بعد از مرحله 14گانه است که در 14 منطقه استان فارس برگزار می شود و در نهایت برگزیدگان آن به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

قاسمی، زمان برگزاری مرحله 14 گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در سال تحصیلی جاری را نیمه اول اردیبهشت ماه سال 1403 اعلام کرد و گفت: این مسابقات در 14 شهرستان و منطقه برگزار می شود که هر منطقه میزبان دانش آموزان شهرستان های همجوار خود است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در مرحله شهرستانی این مسابقات بیش از 120 هزار دانش آموزان استان فارس حضور داشتند که 8 هزار و 400 برگزیده آن ها به مرحله پیش از مرحله استانی یا مرحله 14


برچسب ها: دانش آموز - مدیرکل آموزش و پرورش فارس - مرحله - دانش آموزان - مدیرکل آموزش و پرورش - برگزار - آموزش و پرورش فارس
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 8000 دانش آموز قرآنی در 14 منطقه فارس

رقابت بیش از 8000 دانش آموز قرآنی در 14 منطقه فارس