مطالب مرتبط:
آخرین وضعیت حمله تروریستی به مقر انتظامی مرزبانی در چابهار و مقر سپاه در راسک / معاون وزیر کشور: 5 نفر از حافظان امنیت شهید و 10 نفر زخمی شدند / فرمانده نیروی زمینی سپاه: 15 تروریست به هلاکت رسیدند / پاکسازی در راسک ادامه دارد / تروریست ها جلیقه انتحاری داشتند
معاون امنیتی وزیر کشور: هشت تروریست به هلاکت رسیدند | پنج نیروی مدافع امنیت شهید و 10 نفر مجروح شدند + فیلم
سه مدافع امنیت در حمله تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان شهید شدند
تروریست ها در محاصره کامل هستند/ پنج نیروی مدافع امنیت شهید و 10 نفر مجروح شدند
شورای امنیت حمله به کنسولگری ایران را محکوم نکرد/ سه کشور مخالفت کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 15:252024-04-04حوادث

دومین شهید مرزبانی گلستان تقدیم امنیت کشور شد


در پی اقداماتی تروریست ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس های بیگانه در استان سیستان و بلوچستان، دومین شهید مرزبانی استان گلستان در سال جاری تقدیم امنیت کشور شد.

- ایسنا/گلستان در پی اقداماتی تروریست ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس های بیگانه در استان سیستان و بلوچستان، دومین شهید مرزبانی استان گلستان در سال جاری تقدیم امنیت کشور شد.

سروان جواد جهان بیکی اهل روستای کوسه از توابع شهرستان کلاله در استان گلستان، بامداد امروز پنج شنبه 16 فروردین ماه 1403 در درگیری با تروریست های جیش الظلم در چابهار به درجه رفیع شهادت رسید.

دقایقی پیش سرهنگ سیدخلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله و شماری از کارکنان فرماندهی انتظامی و عقیدتی سیاسی این شهرستان با حضور در منزل این شهید مدافع امنیت، خبر شهادت این جوان سرافراز را به خانواده اش اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی کلاله با بیان اینکه زمان استقبال، تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار متعاقباً اعلام می شود، خاطرنشان کرد: از شهید جواد جهان بیکی که از کارکنان فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بود، دو فرزند پسر 18 ماهه و 4 ماهه به یادگار مانده است.

سرهنگ سیدخلیل هاشمی با تأکید بر اینکه قطعاً انتقام سختی از مسببان این حملات تروریستی گرفته خواهد شد، تصریح کرد: برای برقراری امنیت و آرامش هموطنا


برچسب ها: شهید مرزبانی - استان گلستان - گلستان - فرمانده انتظامی - تروریست ها - استان - مرزبانی
آخرین اخبار سرویس:

دومین شهید مرزبانی گلستان تقدیم امنیت کشور شد

دومین شهید مرزبانی گلستان تقدیم امنیت کشور شد