مطالب مرتبط:
حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی
حمله به کنسولگری ایران نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است
هاشمی رفسنجانی: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، تجاوز به خاک جمهوری اسلامی است / حق پاسخگویی برای ایران محفوظ است
روز قدس و تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی-3
روز قدس و تشییع پیکر شهدای حمله رژیم صهیونیستی-4
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-06بين الملل

حمله پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی


پلیس رژیم صهیونیستی پس از نماز عشا و تراویح در مسجدالاقصی به جمعی از نمازگزاران حمله کرد، همچنین پهپادهای ارتش این رژیم پس از برپایی نماز صبح شنبه به سمت نمازگزاران گاز اشک آور شلیک کرد.

- پلیس رژیم صهیونیستی پس از نماز عشا و تراویح در مسجدالاقصی به جمعی از نمازگزاران حمله کرد، همچنین پهپادهای ارتش این رژیم پس از برپایی نماز صبح شنبه به سمت نمازگزاران گاز اشک آور شلیک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی جمعه شب 200 هزار نمازگزار فلسطینی، مراسم احیای شب قدر را در صحن های مسجدالاقصی برپا کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی عصر جمعه پس از برپایی نماز عشا و تراویح در شب قدر، به جمعی از نمازگزاران در نزدیکی ورودی الاسباط ، یکی از درب های ورودی مسجدالاقصی حمله کردند.

شاهدان عینی به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفتند: نیروهای پلیس رژیم اشغالگر پس از اتمام نمازهای عشا و تراویح، چند جوان فلسطینی را زدند که در نتیجه دو جوان دچار کبودی شدند.

به گفته شاهدان عینی، پلیس رژیم صهیونیستی بر تعداد نیروهای خود در ورودی های مسجدالاقصی و بخش قدیمی شهر قدس به ویژه در دو ورودی الاسباط و السلسله افزود و به تعداد اندکی از ساکنان کرانه باختری اجازه داد برای برپایی نماز وارد مسجد شوند.


برچسب ها: پلیس رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - نمازگزاران - نماز - مسجدالاقصی - صهیونیستی - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

حمله پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی

حمله پلیس رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی