مطالب مرتبط:
صدور رأی پرونده «کینگ مانی» با الزام به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
صدور رأی پرونده رمزارز جعلی «کینگ مانی»
صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ مانی
رأی پرونده «کینگ مانی» صادر شد/محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
رأی پرونده «کینگ مانی» صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 11:152024-04-15سياسي

صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ مانی»


رییس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ مانی» خبر داد.

- رییس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به کینگ مانی و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس های طویل المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، خبرگزاری میزان نوشت: علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به کینگ مانی از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی های تخصصی و رسیدگی های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به کینگ مانی مبادرت به صدور رای کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام کینگ مانی و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس های طویل المدت محکوم شدند و شرکت بادران گستران به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.


برچسب ها: پرونده کثیرالشاکی - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان تهران - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - پرونده - استان تهران
آخرین اخبار سرویس:

صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ مانی»

صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ مانی»