مطالب مرتبط:
تولید صنعتی آنتی ژن غیر فعال شده (H5N8) در کشور
روحانی: ترامپ 8 بار پیغام داد که مذاکره کنیم/ در داخل کشور ماجراهایی اتفاق افتاد که ترامپ احساس کرد به راحتی می تواند از برجام خارج شود/ عربستان و اسراییل در دوره مذاکرات برجام علیه ما بسیار فعال بودند
فعال کارگری: مصوبه مزدی 1403 باید ابطال شود
جلال پور، فعال اقتصادی: تصمیم گیران سیاسی کشور متوجه نیستند که بی ثباتی های اقتصادی در حال تخریب پایه های جامعه هستند/ نسلی که بیش از 50 سال تورم را تحمل کرده چطور اخلاق را به نسل های پس از خود بیاموزد؟
یک فعال کارگری: دولت جلوی تورم را نگیرد حقوق ها به کار کارگران نمی آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 02:352024-03-25سياسي

احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح 388 طرح تولیدی از مهمترین اقدامات شاخص سازمان جهاد کشاورزی استان در دولت سیزدهم محسوب می شود.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح 388 طرح تولیدی از مهمترین اقدامات شاخص سازمان جهاد کشاورزی استان در دولت سیزدهم محسوب می شود.

سید عماد شاهرخی ششم فروردین در حاشیه شورای اداری لرستان به تبیین و اقدامات شاخص جهاد کشاورزی استان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: لرستان اقدامات موثر و کم نظیری در این دو سال در دولت سیزدهم انجام داده که می توان به تولید 4 برابری گندم، رشد سه برابری دانه های روغنی و افزایش 30 درصدی تولید مرغ اشاره کرد.

وی به عملکرد مطلوب اراضی درحوزه رفع تداخلات اشاره کرد و گفت: در زمینه ی رفع تداخلات قریب به 940 پلاک در طی دولت سیزدهم رفع تداخل شده که این اقدام در استان بی سابقه بوده است.

شاهرخی درادامه افزود: از دیگر اقدامات سازمان جهاد کشاورزی لرستان در دولت سیزدهم احیاء 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال و برگشتن آنها به چرخه تولید و افتتاح 388 طرح تولیدی بود.


برچسب ها: سازمان جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی - جهاد کشاورزی استان - دولت سیزدهم - لرستان - کشاورزی - تولید
آخرین اخبار سرویس:

احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان

احیا 239 واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان