مطالب مرتبط:
هشدار زرد هواشناسی برای شهرهای ساحلی
هشدار زرد هواشناسی برای شهرهای ساحلی
هشدار زرد هواشناسی برای شهر های ساحلی
هشدار زرد هواشناسی برای اغلب مناطق کشور
هشدار سطح زرد هواشناسی لرستان/ فعالیت سامانه بارشی جدید از جمعه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 16:102024-03-21اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی برای شهرهای ساحلی


هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

این هشدار برای آگاهی مردم صادر می شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد.

- سازمان هواشناسی کشور با هشدار هواشناسی سطح زرد از  افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا از  اوایل وقت فردا جمعه در مناطق ساحلی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی کشور با هشدار هواشناسی سطح زرد از  افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا از  اوایل وقت فردا جمعه تا اواخر وقت شنبه چهارم فروردین خبر داد.

  افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه ای تا 28 نات (باد شمال غربی) و افزایش بیشینه ارتفاع امواج در سواحل تا 1/5 متر و دور از سواحل بیش از 1/5 متر است و فردا در مناطق ساحلی و دور از ساحل استانهای بوشهر و هرمزگان، در خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان و شنبه در  مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان شاهد این وضعیت هستیم.

  در این وضعیت خطر غرق شدن شناگران، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس های پرورش ماهی ،اختلال در ترددها و فعالیت دریایی به ویژه تردد شناورهای سبک، قایق های صیادی و نیمه سنگین، اختلال در فعا


برچسب ها: هواشناسی - سازمان هواشناسی کشور - افزایش - سازمان هواشناسی - هشدار هواشناسی - هشدار - مناطق ساحلی
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی برای شهرهای ساحلی

هشدار زرد هواشناسی برای شهرهای ساحلی