مطالب مرتبط:
افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید
بهره برداری از پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
افتتاح پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 14:352024-04-18پزشكي

افتتاح پارک علم و فناوری سلامت سمنان با حضور وزیر بهداشت


در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس جمهور به استان سمنان، پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان به عنوان پانزدهمین پارک علم و فناوری کشور افتتاح شد.

- در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رییس جمهور به استان سمنان، پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان به عنوان پانزدهمین پارک علم و فناوری کشور افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این مرکز تحقیقاتی با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری و تکلیف وزارت بهداشت برای تحقق این شعار، هدف اصلی از راه اندازی پارک های علم و فناوری سلامت را تامین نیازهای جامعه توسط دانشگاه ها دانست و گفت: در این پارک 10 شرکت مستقر هستند که 3 شرکت، دانش بنیانند و امکان توسعه استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور نیز در این پارک وجود دارد.

وی با تاکید بر تقویت حضور اساتید در شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت، یادآور شد: خوشبختانه 2 واحد تحقیق و توسعه دارویی در پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان مستقرند و باتوجه به پیشرفت های جدید دارویی، اهمیت تحقیق و توسعه در حوزه دارو زیاد است.

وزیر بهداشت افزود: در این پارک، تعدادی از تولید کننده های داروهای کمیاب و آنتی بیوتیک ها حضور دارند و امیدواریم در مورد تولید مواد اولیه دارویی در کشور و ا


برچسب ها: پارک علم و فناوری - علم و فناوری - پارک علم و فناوری سلامت - فناوری سلامت - استان سمنان - فناوری - درمان و آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک علم و فناوری سلامت سمنان با حضور وزیر بهداشت

افتتاح پارک علم و فناوری سلامت سمنان با حضور وزیر بهداشت