مطالب مرتبط:
برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسراییل/ انتقاد شدید روسیه از استاندارد دوگانه کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود
برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسراییل/ انتقاد شدید روسیه از استاندارد دوگانه کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسراییل لازم و متناسب بود
تاکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر استمرار رایزنی ها بین دو کشور
بازارهای جهانی پس از حمله ایران به اسراییل
تأثیر حمله ایران به اسراییل بر بازار های جهانی انرژی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 11:102024-04-15دانش

استمرار ادعا های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی


جعفر کوشا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در پیام تبریک نوروزی، - کانون وکلا درحالی ادعا می کند به دلیل جذب بی حد دانشجو در دانشگاه ها، قربانی قانون شده است که طبق اسناد منتشر شده در سال جاری تنها 200 داشنجو مورد پذیرش دانشگاه قرار گرفته و اساسا طبق آمار رسمی سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی است.

پیش تر نیز این نهاد وکالت با مطرح کردن ادعا هایی کاذب در خصوص تراز علمی قبول شدگان آزمون وکالت، به دنبال استمرار انحصار در وکالت بودند.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو- مریم طیبی نظری: جعفر کوشا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در پیام تبریک نوروزی، اینگونه نوشت: اما همه بدانند که خواب تضعیف اسکودا، به لطف هوشمندی، مسؤولیت شناسی و بصیرت کانون ها و تک تک وکلای کشور تعبیر شدنی نیست.

وی در ادامه بر اینکه کانون های وکلا نه مشکلی با نظارت قانونی دارند و نه خود را در تقابل با ارکان حاکمیت، از جمله عدلیه می بینند تاکید کرد.

اما علی رغم تاکید کوشا، نائب رییس وی، ابراهیم کیانی معتقد است کانون وکلا قربانی قانون تصویب شده در مجلس است و این قانون تسهیل مجوز های کسب وکار را غیر علمی می داند.


برچسب ها: استاندارد جهانی - وکلای دادگستری - کانون - رییس اتحادیه - وکلا - ایران - پیام تبریک
آخرین اخبار سرویس:

استمرار ادعا های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی

استمرار ادعا های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی