مطالب مرتبط:
تصمیم شورای جنگ اسراییل درباره پاسخ به ایران
لحظه به لحظه از پاسخ ایران به اسراییل/ رژیم صهیونیستی دست به دامن شورای امنیت سازمان ملل شد
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: حمله اخیر ایران به اسراییل تنها بخشی از پاسخ قانونی ما بود
واکنش روسیه به پاسخ ایران به اسراییل در پی سکوت شورای امنیت در قبال جنایت تل آویو
بیانیه شورای وحدت درباره پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 16:302024-04-14سياسي

شورای ائتلاف: پاسخ ایران روحیه محور مقاومت را تقویت کرد


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی پاسخ ایران به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را اقدامی دانست که روحیه و اراده جبهه مقاومت را تقویت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام به شرح زیر است: عملیات وعده صادق نیروهای مسلح بویژه دلاورمردان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رمز مقدس یا رسول الله و در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران انجام شد، موجی از شادی و عزت و افتخار را در میان مردم ایران عزیزمان و کشورهای اسلامی به همراه داشت.

پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شرارت ها و تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.

عبور پرنده های بدون سرنشین و موشک های کروز و بالستیک از دفاع عمیق و چندلایه صهیونیست ها و اصابت به هدف های ازپیش تعیین شده، نشان از نبوغ و هوشمندی متخصصان نظامی کشورمان دارد که بر ائتلاف هوایی اسراییل و حامیانش غلبه کرد.

عملیات وعده صادق علاوه بر آنکه مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم فلسطین بود که سال هاست برای آزادی سرزمین شان از چنگال رژیم خبیث صهیونیستی، مبارزه و مجا


برچسب ها: ایران - جمهوری اسلامی ایران - اسلامی - جمهوری اسلامی - انقلاب اسلامی - سفارت جمهوری اسلامی ایران - شورای ائتلاف
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف: پاسخ ایران روحیه محور مقاومت را تقویت کرد

شورای ائتلاف: پاسخ ایران روحیه محور مقاومت را تقویت کرد