مطالب مرتبط:
اردن: در رهگیری تعدادی از پهپادهای پرتاب شده توسط ایران، به اسراییل کمک کردیم / با هرچیزی که وارد آسمان ما شود، مقابله می کنیم
اردن کمک به اسراییل در رهگیری تعدادی از پهپادهای ایران را تایید کرد
اردن: به اسراییل در رهگیری تعدادی از پهپادهای پرتاب شده توسط ایران کمک کردیم
کمک اردن به صهیونیست ها در رهگیری تعدادی از پهپاد های ایران
اردن: در رهگیری تعدادی از پهپادهای پرتاب شده توسط ایران، به اسراییل کمک کردیم | با هرچیزی که وارد آسمان ما شود، مقابله می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 15:102024-04-16اجتماعي

تجهیز راهدارخانه های تعدادی از شهرستان های هرمزگان برای کمک به مسافران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: باتوجه به هشدار قرمز هواشناسی و آغاز بارش ها در سطح استان، راهدارخانه های شهرستان هایی که بارش زیادی دارند برای حمایت از مسافران تجهیز شده اند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: باتوجه به هشدار قرمز هواشناسی و آغاز بارش ها در سطح استان، راهدارخانه های شهرستان هایی که بارش زیادی دارند برای حمایت از مسافران تجهیز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا در هرمزگان، عباس شرفی در بازدید از محورهای مواصلاتی استان گفت: درحال حاضر 200 دستگاه ماشین آلات راهداری و 250 راهدار در قالب 72 اکیپ درحال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: همچنین در شهرستان های بندرلنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس، راهدارخانه ها هم در حالت آماده باش بوده و تجهیز شده اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، درحال حاضر محور جاسک به جکدان کیلومتر 45 رودخانه شریفی یک، محور بندرخمیر – بندرلنگه کیلومتر 15 آبنمای کنخ مسدود هستند و بندرخمیر – دژگان به بندرلنگه به عنوان محور جایگزین معرفی شده است.

شرفی بیان کرد: محور جکدان به جاسک کیلومتر 23 رودخانه دازکا و محور بشاگرد کیلومتر 20 آبنمای گوهران هم درپی طغیان رودخانه ها مسدود شده اند.


برچسب ها: راهدار - مدیرکل راهداری - راهدارخانه - هشدار قرمز هواشناسی - هرمزگان - شهرستان - راهداری
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز راهدارخانه های تعدادی از شهرستان های هرمزگان برای کمک به مسافران

تجهیز راهدارخانه های تعدادی از شهرستان های هرمزگان برای کمک به مسافران