مطالب مرتبط:
وزارت خارجه ژاپن بیانیه داد / تصمیم جدید درباره کمک مالی به آنروا
بیانیه وزارت امور خارجه کشورمان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس
وزارت خارجه ایران در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد
بیانیه وزارت خارجه ایران در آستانه روز جهانی قدس
بیانیه وزارت خارجه به مناسبت روز جهانی قدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 13:052024-04-04سياسي

وزارت خارجه بیانیه داد


وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز پنجشنبه در بیانیه ای به مناسب روز جهانی قدس آرمان فلسطین را نماد وحدت بشریت خواند.

- به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد و تصریح کرد آرمان فلسطین به نماد وحدت بشریت از هر نژاد و دین و آیین در سراسر جهان تبدیل شده است.

در این بیانیه آمده است: در سالگرد ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس ، اینک آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف به نماد وحدت آحاد بشریت از هر نژاد و دین و آیین در سراسر جهان در دفاع از انسانیت و آزادگی، تحقق عدالت و ابراز مخالفت با اشغالگری و ظلم و قتل و جنایت علیه ملت مظلوم و تحت محاصره فلسطین توسط رژیم صهیونیستی بدل شده است.

وضعیت فلسطین و مردم متمدن و مظلوم آن، امروز در آستانه دویست مین روز از آغاز جنایات شش ماهه اخیر صهیونیست ها علیه نوار غزه، به مصیبت بزرگ بشریت تبدل شده است.

رژیم صهیونیستی اسراییل همچنان به ارتکاب جنایات هولناک خود ادامه می دهد؛ کشتار نزدیک به چهل هزار نوزاد، کودک و زن و مرد بی گناه به دست رژیمی اشغالگر، نژادپرست و تروریست، پیگیری سیاست زمین سوخته و ویران


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - روز جهانی قدس - آرمان فلسطین - فلسطین - نماد وحدت - بیانیه
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه بیانیه داد

وزارت خارجه بیانیه داد