مطالب مرتبط:
استعفای یک مقام ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
یک مقام ارشد اطلاعاتی اسراییل استعفا داد
استعفای یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی
یک مقام ارشد ارتش اسراییل استعفا کرد+ جزییات
تصویری از دوران جوانی مقام ارشد سپاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-04بين الملل

استعفای یک مقام ارشد اطلاعاتی اسراییل


یک مقام ارشد بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که از مسئولان شکست این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر 2023 بود از سمت خود استعفا داد.

- به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، رسانه های عبری امروز پنجشنبه از استعفای یک مقام ارشد اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، سرتیپ عمیت ساعر رییس بخش تحقیقات اطلاعات نظامی ارتش این رژیم (امان) بعد از پذیرش مسئولیت کامل شکست اطلاعاتی اسراییل در جریان عملیات طوفان الاقصی که مقاومت فلسطین در 7 اکتبر 2023 انجام داد، از منصب خود کناره گیری کرد.

این رسانه ها اعلام کردند سرتیپ ساعر بالاترین مقام اسراییلی است که در میان سایر مقامات اسراییلی که مسئول شکست در 7 اکتبر بودند، استعفا داده است و در مرحله کنونی جایگزینی برای او تعیین نخواهد شد.

این نخستین مسئول اطلاعاتی ارتش صهیونیستی نیست که بعد از شکست 7 اکتبر مجبور به استعفا شده است و ماه گذشته رسانه های عبری از استعفای برخی مسئولان بلندپایه نظامی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر خبر داده بودند.

در ماه فوریه گذشته یکی از افسران ارشد امان با درجه سرلشکری به دلیل نقشی که در ارزیابی اشتباه اطلاعاتی داشت و منجر به شکست اسراییل در 7 اکتبر شد، از منصب خود استعفا داد.


برچسب ها: اطلاعات - صهیونیستی - اطلاعاتی - اسراییل - رژیم صهیونیستی - اطلاعات نظامی - استعفا
آخرین اخبار سرویس:

استعفای یک مقام ارشد اطلاعاتی اسراییل

استعفای یک مقام ارشد اطلاعاتی اسراییل