مطالب مرتبط:
معاون رییس جمهور: تاریخ انقضای رژیم جعلی فرا رسیده است
معاون رییس جمهور: تاریخ انقضای رژیم جعلی صهیونیستی فرا رسیده است
بازدید معاون رییس جمهور از پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر
مکالمه تلفنی نخست وزیر عراق و رییس جمهور ایران
درخواست بی شرمانه رییس جمهور آمریکا از دخترش!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 11:552024-04-05سياسي

معاون اول رییس جمهور: صهیونیست ها هیچ وقت تا این اندازه خوار و زبون نبوده اند


معاون اول رییس جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های اخیر رژیم صهیونستی را به مثابه دست و پا زدن در باتلاق دانست و از همه دولت ها و ملت های مسلمان خواست تا با اتحاد و انسجام و تحریم همه جانبه صهیونیست ها این .

- معاون اول رییس جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های اخیر رژیم صهیونستی را به مثابه دست و پا زدن در باتلاق دانست و از همه دولت ها و ملت های مسلمان خواست تا با اتحاد و انسجام و تحریم همه جانبه صهیونیست ها این غده سرطانی را هرچه زودتر از این سرزمین مقدس پاک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر پیش از ظهر امروز (جمعه) همراه با ملت همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت و به جمعیت کثیر مردم ولایت مدار و روزه دار تهرانی پیوست.

معاون اول رییس جمهور همچنین در حاشیه حضور در راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طوفان الاقصی هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست ها را درهم شکست و اتحاد همه آزادی خواهان جهان ریشه صهیونیست ها را برای همیشه خواهد سوزاند چرا که وعده الهی برای پیروزی مظلومان جهان تخلف ناپذیر است.

وی افزود: مردم ایران مردمی موقعیت شناس هستند و با این حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس 1403، چهره دشمن اصلی دنیای اسلام یعن


برچسب ها: راهپیمایی روز جهانی قدس - معاون اول رییس جمهور - روز جهانی قدس - معاون اول - صهیونیست ها - رییس جمهور - راهپیمایی
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور: صهیونیست ها هیچ وقت تا این اندازه خوار و زبون نبوده اند

معاون اول رییس جمهور: صهیونیست ها هیچ وقت تا این اندازه خوار و زبون نبوده اند