مطالب مرتبط:
نیروهای ارتش از خالص ترین نیروهای انقلاب هستند
رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد+فیلم
ببینید | آغاز مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
ویدیو/ ارتش مقدس انقلاب
ببینید | تیپ زرهیِ ارتش به میدان آمد؛ تصاویری از رژه نیروهای مسلح در زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 17:452024-04-17اجتماعي

نیروهای ارتش از خالص ترین افراد انقلاب هستند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را در زمره خالص ترین نیروهای انقلاب اسلامی دانست که بدون توقع به مأموریت های محوله می پردازند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیروهای ارتش جمهوری اسلامی را در زمره خالص ترین نیروهای انقلاب اسلامی دانست که بدون توقع به مأموریت های محوله می پردازند.

فرشید قاسمی امروز (29 فروردین ماه) همزمان با فرا رسیدن روز ارتش در دیدار با فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز، گفت: وظیفه ما در آموزش و پرورش این است که دستاورهای ارتش جمهوری اسلامی را به اطلاع دانش آموزان برسانیم، چون اعتقاد داریم این امر بر هویت بخشی آن ها اثرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتش همواره در خدمت مردم و در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشته و هر کجا نیاز بوده، خدمات خود را ارائه کرده است.

او عملیات وعده صادق نیروهای مسلح را بی نظیر قلمداد کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در این عملیات به فرمایش رهبری تنبیه مناسبی شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: ارتش جمهوی اسلامی افتخار دارد که خود را خادم مردم بداند.

امیرسرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی با بیان اینکه تعاملات بسیار خوبی بین ارتش و مجموعه آموزش و پرورش وجود دارد، اظهار کرد: هرج


برچسب ها: ارتش جمهوری اسلامی - مدیرکل آموزش و پرورش فارس - نیروهای انقلاب اسلامی - جمهوری اسلامی - انقلاب اسلامی - مدیرکل آموزش و پرورش - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای ارتش از خالص ترین افراد انقلاب هستند

نیروهای ارتش از خالص ترین افراد انقلاب هستند