مطالب مرتبط:
روز قدس روز همگرایی و وحدت مسلمانان جهان است
پیام آیت اللّه العظمی فاضلی بهسودی در حمایت از مردم فلسطین به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس: سران کشورهای اسلامی در سیاست های خود در قبال رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند/ مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص جوانان مسلمان در قبال ملت مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند
روز قدس، روز تجلی وحدت مسلمانان جهان
حضور همه آزادگان جهان در روز قدس ضروری است؛ کلیمیان با شکوه تر از گذشته شرکت می کنند
روز قدس بیان گر وحدت جهان اسلام علیه جبهه استکبار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 02:002024-04-04سياسي

روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان است.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طی پیامی از هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم استان برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.

متن پیام وی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان های حق طلب، عدالتخواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری داغدار خون‏ های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم غزه به دست رژیم کودک کش صهیونیستی است.

جنایت تروریستی رژیم غاصب اسراییل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از سرداران و رزمندگان سپاه اسلام؛ باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین المللی پایبند نیست.

اما به برکت خون شهیدان مقاومت و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین؛ امروز جبهه مقاومت با اقتدار به پیش می رود و روند نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شتاب گرفته است.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - استکبارستیزی - روز قدس - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان است

روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان است