مطالب مرتبط:
اسراییل طرحی برای خروج از جنگ ندارد
عزم مهدی طارمی برای خروج از لیست سیاه پورتو
خروج مهاجران غیرقانونی از کشور
آیا چشم اندازی برای خروج سمنان از وضعیت بحرانی جمعیت وجود دارد؟
رکورد 10 ماه خروج پول حقیقی از بورس شکسته شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 16:152024-04-07بين الملل

معنای خروج از غزه!


گرچه بخش های زیادی از نوار غزه به تلی از آوار تبدیل شده و در ابعاد انسانی و زیرساختی متحمل شدیدترین خسارت ها شده، اما اسراییل با این وجود در بعد نظامی در یک بن بست جدی قرار گرفته و راهبرد روشنی هم برای خروج از این وضعیت ندارد و ادامه جنگ نیز نظر به شکل گیری .

- گرچه بخش های زیادی از نوار غزه به تلی از آوار تبدیل شده و در ابعاد انسانی و زیرساختی متحمل شدیدترین خسارت ها شده، اما اسراییل با این وجود در بعد نظامی در یک بن بست جدی قرار گرفته و راهبرد روشنی هم برای خروج از این وضعیت ندارد و ادامه جنگ نیز نظر به شکل گیری تراژدی غزه و یک بحران انسانی بی سابقه موجب تشدید فشارهای بین المللی و به گفته شاک شومر عالی ترین مقام یهودی آمریکا باعث تبدیل شدن آن به یک قدرت منفور جهانی شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابر گل عنبری در یادداشتی تلگرامی نوشت: امروز ارتش اسراییل در اقدامی غیر منتظره پس از 6 ماه از شروع جنگ از خروج نیروهای خود از جنوب نوار غزه و به ویژه منطقه خانیونس خبر داد و اعلام کرد که تنها تیپ ناحال برای جلوگیری از بازگشت آوارگان به شمال نوار غزه در این منطقه حضور دارد.

قبلا هم نیروهای اسراییلی از شمال باریکه غزه خارج شده و با عقب نشینی دیشب از خانیونس می توان گفت که به استثنای نیروهای ناحال و برخی نیروهای لشکر 162 در نقاطی محدود در بر


برچسب ها: اسراییل - خروج - خسارت ها - نوار غزه - راهبرد - ارتش اسراییل - بن بست
آخرین اخبار سرویس:

معنای خروج از غزه!

معنای خروج از غزه!