مطالب مرتبط:
حمله به نگهبانی منابع طبیعی آلشرود آمل
تایید قطع 30 درخت در الیمالات از سوی منابع طبیعی
منابع طبیعی قطع 30 درخت در الیمالات را تایید کرد
2 هزار و 573 مشترک صنعتی در زنجان مصرف کننده گاز طبیعی هستند
خسارت 108 هزار میلیاردی حوادث غیرمترقبه به محصولات کشاورزی همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 17:302024-04-02سياسي

اشرار به نگهبانی منابع طبیعی در آلشرود آمل خسارت زدند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از حمله یکی از اشرار به نگهبانی آلشرود در بخش امامزاده عبدالله این شهرستان در روز طبیعت خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از حمله یکی از اشرار به نگهبانی آلشرود در بخش امامزاده عبدالله این شهرستان در روز طبیعت خبر داد.

علی اصغر اسماعیل زاده امروز (14 فروردین ماه) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: فرد شرور با سلاح سرد، پنجره و لوازم نگهبانی و شیشه خودروی سازمانی شرکت مجری طرح حفاظت از جنگل را تخریب کرد و پس تخریب اموال دولت و برخورد با خودروی عبوری گردشگران، متواری شد.

وی ادامه داد: در این حمله، به نیروهای حفاظتی و اعضای گشت نوروزی که در روز طبیعت (سیزده به در) در حال انجام وظیفه بودند، آسیب جانی وارد نشد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل با بیان اینکه فرد مهاجم شناسایی شد، اظهار کرد: اقدامات قانونی از سوی این اداره آغاز شد و با دستور ویژه دادستانی شهرستان آمل، بازداشت متهم در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

اسماعیل زاده افزود: در تعطیلات نوروز، گشت های خودرویی و پیاده در قالب هشت تیم حفاظتی، مسؤولیت حفاظت از جنگل ها و مراتع شهرستان آمل را برعهده داشتند.


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - اداره منابع طبیعی - منابع طبیعی - امامزاده عبدالله - رییس اداره - شهرستان - آبخیزداری
آخرین اخبار سرویس:

اشرار به نگهبانی منابع طبیعی در آلشرود آمل خسارت زدند

اشرار به نگهبانی منابع طبیعی در آلشرود آمل خسارت زدند