مطالب مرتبط:
فوری/اطلاعیه مهم سپاه پس از حمله به اسراییل
فوری/اطلاعیه مهم سپاه پاسداران پس از حمله به اسراییل /حمله موشکی به اهداف معینی در سرزمین های رژیم صهیونیستی
اطلاعیه سپاه پاسداران درخصوص حمله به اسراییل
بیانیه سپاه که همزمان با حمله به اسراییل در تلویزیون خوانده شد
اطلاعیه مهم سپاه پاسداران حمله گسترده به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 00:212024-04-13سياسي

اطلاعیه اول سپاه همزمان با حمله به اسراییل


سپاه پاسداران در اطلاعیه همزمان با آغاز حمله به مواضع رژیم اسراییل، تاکید کرد این عملیات با ده ها موشک و پهپاد برای هدف قرار دادن اهداف مشخص در سرزمین های اشغالی انجام شد.

- در متن این اطلاعیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی.

در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات وعده صادق با رمز مقدس یا رسول الله با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

جزییات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ بیانیه سپاه که پس از حمله به اسراییل که در تلویزیون خوانده شد را می بینید و می ش


برچسب ها: سرزمین های اشغالی - سپاه پاسداران - سفارت جمهوری اسلامی ایران - اطلاعیه - سپاه پاسداران انقلاب - اسلامی - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه اول سپاه همزمان با حمله به اسراییل

اطلاعیه اول سپاه همزمان با حمله به اسراییل